Mluvčím Spolany Martínek

1. 7. 2005 15:07

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Tiskový mluvčí akciové společnosti Spolana Josef Petrů ukončil 30. června svoji činnost v podniku. Ve funkci jej nahradí Jan Martínek (50 let), který dosud působil jako vedoucí útvaru public relation.
Martínek nyní bude spojovat obě funkce, podobně jako to činil již před několika lety v době po povodních v roce 2002. Na postu mluvčího podniku by se podle jeho odhadu neměly chystat žádné další změny přinejmenším do října letošního roku.
Chemická společnost Spolana vznikla 1. května 1992 transformací ze státního podniku. Firma zaměstnává 1150 lidí a je součástí petrochemické společnosti Unipetrol. Spolana loni poprvé od svého vzniku hospodařila se ziskem, který dosáhl 82,5 milionu korun.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.