Tiskový mluvčí akciové společnosti Spolana Josef Petrů ukončil 30. června svoji činnost v podniku. Ve funkci jej nahradí Jan Martínek (50 let), který dosud působil jako vedoucí útvaru public relation.
Martínek nyní bude spojovat obě funkce, podobně jako to činil již před několika lety v době po povodních v roce 2002. Na postu mluvčího podniku by se podle jeho odhadu neměly chystat žádné další změny přinejmenším do října letošního roku.
Chemická společnost Spolana vznikla 1. května 1992 transformací ze státního podniku. Firma zaměstnává 1150 lidí a je součástí petrochemické společnosti Unipetrol. Spolana loni poprvé od svého vzniku hospodařila se ziskem, který dosáhl 82,5 milionu korun.
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).