Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Lepší reklama pro české brambory

Redakce MAM22. 7. 2005

Čeští bramboráři vstoupili po loňském ztrátovém roce do nové sklizně s rekordně nízkými cenami. Za kilogram brambor dostávají nejvýš 2,60 koruny, proti minulému roku zhruba polovinu. Na poklesu ceny se podílejí i levné dovozy z EU a Egypta. Postavení bramborářů by mohly zlepšit nové sklady, které uchovají produkci ze staré sklizně až do léta. Zvýšit odbyt má pomoci také chystaná reklamní kampaň. Kampaň, která má zvýšit zájem českých zákazníků o domácí brambory a výrobky z nich, chystají společně zemědělci azpracovatelé. O podpoře budou jednat s ministerstvem zemědělství. Měla by začít po prázdninách.

-čtk, zem-

×

Z bruslení je dobrý byznys

Starší článek

V září začne vysílat stanice s teleshoppingovými prvky Top TV

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Pxhere.com

Měření sledovanosti se musí změnit, shodují se manažeři. Domluví se? Jak?

Jak si čtenáři tištěného MAM č. 14 mohli přečíst už v úterý 6. dubna, většina oslovených televizních manažerek a manažerů očekává změny na poli…
10. 4. 202110. 4. 2021
Marketing

V marketingu se více soustředíme na značku

Nové kampani Staropramenu přezdívají v pivovarech Hrdinové. „Reprezentovat je pro nás nejvíc,“ shrnuje její koncept David Šeberle.
10. 4. 202110. 4. 2021
Marketing

Bez jasné online strategie se necháváte smýkat chaosem

Význam online aktivit pro firmy dramaticky roste a zapojení do internetového světa může být otázkou přežití. Bohužel s překotným růstem bývají spojené i…
10. 4. 20218. 4. 2021
Média

Etickou komisi Českého rozhlasu doplnili čtyři noví členové

Ve čtvrtek 8. dubna 2021 se na pozvání generálního ředitele Českého rozhlasu Reného Zavorala sešla Etická komise Českého rozhlasu doplněná o nové členy:…
9. 4. 20219. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Dita Stejskalová vede též marketing pro VMLY&R
Externí komunikaci operátora T-Mobile vede Zuzana Svobodová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více