Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Internet rekordně prodával

Redakce MAM15. 7. 2005

Společnost Internet Mall provozující sítě internetových obchodů zveřejnila strukturu svých prodejů v období před letními prázdninami a oznámil rekordní tržby.
„Červen byl z hlediska prodejnosti jednoznačně nejsilnějším měsícem od začátku roku, u některých typů zboží jsme dokonce zaznamenali historicky nejvyšší prodeje vůbec. Přijali jsme 13 865 objednávek na zboží, v celkové hodnotě 115 milionů Kč, včetně DPH. Ve srovnání se stejným obdobím loňského roku to znamená více než dvojnásobný růst počtu objednávek a nárůst obratu o téměř 50%,“ rekapituluje generální ředitel společnosti Ondřej Fryc.
„Kromě specielních akcí, které jsme pro zákazníky na červen připravili, stojí za rekordními čísly také růst internetového trhu jako takového a sezónní nárůst prodejů vybraných komodit, typicky právě zboží, které lidé nakupují na dovolenou. Celkový objem prodejů potvrzuje, že pro české zákazníky se nákup na internetu stává zcela běžný a koresponduje s naším odhadem meziročního růstu internetového trhu o 35-40%,“ doplňuje jej marketingový ředitel Tomáš Kovařík.
Nejprodávanějším zbožím se podle očekávání staly digitální fotoaparáty. „Během června jsme v našem obchodě Fotoexpert.cz prodali více fotoaparátů, než v loňském roce před vánoci a ve srovnání s červnem 2004 byl nárůst dvojnásobný,“ komentuje prodeje Tomáš Kovařík. Druhým nejprodávanějším typem zboží bylo překvapivě sportovní a outdoorové vybavení. „Na jaře loňského roku jsme učinili akvizici obchodu Bartsport.cz, který v té době fungoval na trhu již několik let. Nárůst prodejů v tomto obchodě za poslední rok se pohybuje meziročně v řádu několika stovek procent. Jen během června 2005 v něm nakoupilo přes 2 tisíce zákazníků. Je potěšující, že spotřebitelé začínají na internetu vyhledávat a nakupovat i sortiment, který dosud nebyl s internetovým prodejem příliš spojován, jako jsou např. kola a sportovní vybavení. Podle mého názoru je to důkazem, že internetový obchod je schopen nabídnout plnohodnotnou alternativu klasického prodeje téměř u všech druhů zboží a často vytvořit atraktivnější nabídku nejen z hlediska ceny, ale také služeb,“ uzavírá Tomáš Kovařík.

×

Disney je připravena k dalšímu růstu

Starší článek

Eurotel s novými stránkami

Novější článek

Podobné zprávy

Newsletter
Foto: Radana Čechová

Každý si myslí, že v práci jen hraju hry

Společenské hry jsou jedním z mála segmentů trhu, kterému se dařilo, říká Pavel Prachař z Mindoku
19. 4. 202115. 4. 2021
Newsletter

KOMENTÁŘ: Značky a jejich politický engagement

Před pár dny vypukla v mé sociální bublině zajímavá debata kolem postu Davida Navrátila z České spořitelny, který poukazoval na průzkum od Deloitte…
19. 4. 202118. 4. 2021
Newsletter

Jarní kampaň Zoot: „I bez retuší vám to sluší“

Český e-shop s módou Zoot v aktuální jarní kampani slibuje zákazníkům vypadat dobře i v reálném světě. Naráží tím na často vyumělkovaný a retušovaný vzhled…
19. 4. 202118. 4. 2021
Marketing

Prostor, který vydělává a spojuje

Když je obsah atraktivní, lidem už na jeho původu tolik nezáleží. Čeští obchodníci díky vlastním médiím získávají věrnější zákazníky.
19. 4. 202118. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

DDB Prague posiluje kreativu a digitál
Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více