Švédská nábytkářská firma IKEA potvrdila, že se hodlá více zapojit do prodeje v segmentu rychloobrátkového zboží. Má se jednat o reakci na prohlášení sítě Wal-Mart o rozšíření podnikatelských aktivit v Evropě. Stejně tak je ale prý i důvodem snaha řetězce Tesco zaměřit se na segment nábytku. Podle analytické agentury Datamonitor se IKEA bude postupně snažit rozšířit své portfolio potravinářských produktů. I když dlouhodobě tržby v tomto segmentu klesají, podle expertů se bude snažit IKEA specializovat na okrajové/výklenkové segmenty a větší nabídku švédských specialit, které se poprvé v jejích obchodech objevily v roce 1980. Zatímco v současnosti prodává IKEA výrobky pod značkou třetích firem, předpokládá se, že bude drtivá většina nových výrobků prodávána pod privátní značkou.
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).