IKEA plánuje více prodávat rychloobrátkové zboží

18. 7. 2005 00:07

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

04obr_IKEA.jpg ()


Švédská nábytkářská firma IKEA potvrdila, že se hodlá více zapojit do prodeje v segmentu rychloobrátkového zboží. Má se jednat o reakci na prohlášení sítě Wal-Mart o rozšíření podnikatelských aktivit v Evropě. Stejně tak je ale prý i důvodem snaha řetězce Tesco zaměřit se na segment nábytku. Podle analytické agentury Datamonitor se IKEA bude postupně snažit rozšířit své portfolio potravinářských produktů. I když dlouhodobě tržby v tomto segmentu klesají, podle expertů se bude snažit IKEA specializovat na okrajové/výklenkové segmenty a větší nabídku švédských specialit, které se poprvé v jejích obchodech objevily v roce 1980. Zatímco v současnosti prodává IKEA výrobky pod značkou třetích firem, předpokládá se, že bude drtivá většina nových výrobků prodávána pod privátní značkou.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.