Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Hrubé výdaje na reklamu překročily 20 mld. Kč

Redakce MAM21. 7. 2005

Hrubé výdaje na reklamu bez slev a bonusů překročily za první pololetí o 800 milionů hranici 20 miliard korun. Oproti loňskému pololetí tak výdaje firem na reklamu vzrostly o 12 procent, vyplývá z údajů databáze A- Connect. Loni za stejné období firmy vydaly 18,56 miliardy. Nejvíce peněz tradičně směřovalo do televizí. Za reklamu v TV firmy od ledna do června utratily 9,84 miliardy korun, po započtení sponzoringu se tato suma zvýší na 10,25 miliardy korun. To je o 1,28 miliardy korun, tedy 14 procent, více než ve stejném období loni. Na reklamu v periodickém tisku šlo podle databáze A-Connect za pololetí 8,25 miliardy korun oproti 7,67 miliardy v loňském roce. To představuje růst sedm procent po zaokrouhlení. Výdaje na reklamu v televizích a tisku tvoří dohromady téměř 90 procent z výdajů na všechny typy médií.
Za reklamu v rádiích firmy utratily ve sledovaném období 1,22 miliardy korun, což je o dvě stě milionů korun více než loni. Nárůst činí v tomto případě 20 procent. Největší procentuální růst však zaznamenala venkovní reklama, a to o 26 procent. Výdaje na ni stouply na miliardu ze 792 milionů korun.
Jediným mediálním typem v databázi A-Connect, u kterého nastal pokles výdajů, je kinoreklama. Na reklamu v kinech směřovalo za letošní pololetí 82,6 milionu korun, což je o 22 procent méně než loni, kdy firmy za tento typ reklamy utratily 105,7 milionu korun.*

×

Kenvelo CZ ovládá Borghetti a Dahan

Starší článek

Finance.sk: nová tvář a cíle

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Slido

Zombie útočí na online schůzky. Slido bojuje s Přitakávači, Skrolovači i Spáči

Brandovou kampaň Slido pro americký trh má na svědomí Triad Advertising spolu s Bistro Films. Spot režíroval Marek Partyš.
20. 4. 202120. 4. 2021
Marketing

Nová prodejna Asko nabídne vylepšený koncept a největší kuchyňské studio

Nová prodejna Asko – Nábytek v Havířově otevře 29. května a kromě inspirace zákazníkům nabídne i poradenství ohledně vybavení domácnosti a největší…
20. 4. 202120. 4. 2021
Média

Pět českých vydavatelství dostane od Google zaplaceno za své zprávy

Google dnes spouští v Česku svůj nový produktový a licenční program pro zpravodajství s názvem Google News Showcase, v české verzi Výběr Zpráv Google.
20. 4. 202120. 4. 2021
Akce

Young Lions: Media ovládli Andrea Michel a Matěj Buďárek z Marketup

Jak sesbírat 200 tisíc nepoužívaných telefonů? Hledejte zlatý poklad v Praze, říká vítězný návrh kampaně kategorie Media v letošním ročníku soutěže Young Lions.
19. 4. 202120. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Tescu bude v Česku šéfovat Katarína Navrátilová
DDB Prague posiluje kreativu a digitál

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více