GES Slovakia spustil pokusné vysílání Rádia Hey!

18. 7. 2005 09:07

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Společnost GES Slovakia, která patří do české mediální skupiny GES, na Slovensku spustila pokusné vysílání Rádia Hey!. Posluchači si stanici mohou naladit na frekvencích v Bratislavě, Popradu a Rimavské Sobotě, řekl výkonný ředitel GES Slovakia Ján Lazar.
„GES Slovakia tak splnil zákonnou podmínku zahájení vysílání a projekt Radia Hey! nabírá na Slovensku konkrétní tvář,“ uvedl Lazar.
Společnost má ještě k dispozici frekvence v Nitře, Banské Bystrici a Ružomberku. Zástupci GES při příchodu na slovenský trh uvedli, že budou usilovat o vybudování sítě regionálních rozhlasových stanic, na nichž se bude vysílat zejména slovenská a česká populární hudba a místní zpravodajství.
GES, který v ČR ovládá vedle několika rozhlasových stanic celoplošnou TV Prima, se poprvé pokusil proniknout na Slovensko v roce 2003. Licenční rada ale tehdy zamítla žádost skupiny o licenci pro multiregionální rozhlasové vysílání.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.