Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Financial Times vedou žebříček nejlepších novin

Redakce MAM7. 7. 2005

Britský ekonomický deník The Financial Times se vyšvihl do čela žebříčku “nejlepších novin světa” sestavovaného každoročně švýcarsko-německou společností pro výzkum mediálního trhu Internationale Medienhilfe se sídlem v Curychu. Z tisícovky respondentů pocházejících z padesáti zemí světa kvalitu londýnského listu vyzdvihla téměř pětina.
Nečekaný propad zaznamenal naopak americký deník The New York Times, který po prvním místě v roce 2003 skončil v přehledu sestaveném pro loňské období o pět příček níže.
Vybraní politici, manažeři a novináři odpovídali tak jako každým rokem na prostou otázku: “Které noviny jsou podle vašeho názoru nejlepší na světě?”
Na druhém místě se v anketě umístil americký finanční deník The Wall Street Journal, který preferuje sedmnáct procent dotázaných, na třetím místě pak konzervativní německý list Frankfurter Allgemeine, jemuž dalo přednost o jedno procento respondentů méně. Oba tituly si výrazně polepšily oproti předchozímu žebříčku.
Čtvrté a páté místo patří francouzskému levicovému deníku Le Monde a švýcarskému liberálnímu listu Neue Zürcher Zeitung. “Výsledky ukazují, že The New York Times hodně utrpěl nedávnými skandály, zatímco německojazyčné deníky zůstávají mezinárodně vysoce uznávané,” uvádí Internationale Medienhilfe.
Nejprodávanějšímu listu v USA (1,1 miliónu exemplářů denně) uškodila mimo jiné aféra okolo novináře Jasona Blaira, který předloni přiznal, že si po léta vymýšlel své reportáže.
The Financial Times má ve srovnání s jinými britskými deníky poměrně nízký náklad (140 000 výtisků), udržuje si však tradičně vysoký standard právě co do serióznosti zpráv.
The Wall Street Journal prodává včetně The WSJ Europe, do jehož divize patří i HN, po celém světě dva milióny exemplářů denně.

Hospodářské noviny, 7.7.2005, autor: (rkl)

×

Bývalý rukojmí chtěl do reklamy

Starší článek

USA: Jeden novinář bude vypovídat o svých zdrojích, druhý uvězněn

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé
Foto: Dentsu

Další odchod z Dentsu. Vedení skupiny opouští Lenka Auerová

Krátce poté, co se z agentury Adexpres rozhodl odejít její zakladatel a managing director Jan Galgonek, opouští agenturu rovněž její provozní ředitelka…
13. 4. 202113. 4. 2021
Média

Konference Digimedia se přesouvá na září

Kvůli pandemii a prodlevě v očkování se konference o rozhlasové a televizní digitalizaci a mobilní komunikaci posouvá z 10. června na 22. září.
12. 4. 202112. 4. 2021
Marketing

Agresivitu za volantem pomůže odnaučit série videí s komikem Tigranem Hovakimyanem

Mladí řidiči jsou na silnicích až 2,5 krát rizikovější. Každý pátý majitel auta ve věku 18 let způsobí nehodu. V kampani proti agresivitě za volantem proto…
12. 4. 202112. 4. 2021
Marketing

Nestlé představuje přírodní kakao v kampani od MSL

Online komunikace zaměřená na tradiční i přírodní kakao poběží až do letošních Vánoc. Probíhá na Instagramu a blogu influencerky Markéty Marešové.
12. 4. 202112. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Michaela Lelková vede brand marketing Zoot. Do e-shopu přišla z Ikea ČR
Dita Stejskalová vede též marketing pro VMLY&R

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více