Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Finance.sk: nová tvář a cíle

Redakce MAM21. 7. 2005

Tento týden spuštěná nová podoba webových stránek Finance.sk chce přinést slovenským uživatelům kromě nového designu a přehlednější struktury pro snadné vyhledávání ve finančních informacích i nový obsah. Neskromným cílem serveru je stát se nejoblíbenějším finančním portálem na Slovensku.
Tradiční informace o finančních produktech zůstaly. Přibyla makroekonomická data, data o podílových fondech, v současné době často poptávané informace o hypotéčních produktech a o důchodové reformě. Návštěvníci zde najdou nové produktové abecedy či výkladový slovník ekonomických pojmů. Aktuálně přibyla také sekce o EU. V rubrice Firmy byl sestaven seznam odborných konferencí a seminářů pořádaných na Slovensku.
,,Naším cílem je stát se místem, kde se zájemce o jakékoliv téma ze světa financí dozví vše podstatné na jednom místě, ať už se jedná o aktuální zprávy, statistiky, historický pohled nebo trendy,“ říká Adrian Mondok ze serveru Finance.sk. Snahou je podle něj co nejvíce se přiblížit osvědčenému modelu, který zavedl server Finance.cz v České republice a obsadit mezi slovenskými finančními portály první místo.
Ještě do konce tohoto roku Finance.sk připravují vedle mnohých technických vylepšení novinku v podobě poradenského centra, rozšíření zpravodajství z kapitálových trhů a nové finanční kalkulátory. Od nového roku by mělo přibýt především vlastní redakční zpravodajství. Stránky Finance.sk poskytují finanční zpravodajství a poradenství od roku 2001.

-red-

×

Hrubé výdaje na reklamu překročily 20 mld. Kč

Starší článek

Třetina IT managerů riskuje postihy

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Heineken

Dvacet reklam, které zaručeně fungují

Nová studie Kantaru odhaluje důvody úspěchu nejlepších reklam roku. Vede Heineken, do top dvacítky se probojoval i slovenský Kozel.
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

DATA: Letáky jsou zpět. A nabobtnaly

Letákový průmysl zažívá, po útlumu v loňském roce, opět rozmach. V mnoha ukazatelích se podle statistik, o které se s MAM podělil server Kupi.cz, největší…
14. 4. 202114. 4. 2021
Lidé

Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Novým mluvčím skupiny PPF se stal Leoš Rousek. Kromě komunikace s médii bude mít na starost rozvoj investorské a byznysové komunikace PPF.
14. 4. 202114. 4. 2021
Lidé

Zástupcem šéfredaktora Eura bude Štěpán Etrych

Novým zástupcem šéfredaktora obnoveného magazínu Euro se od června stane Štěpán Etrych. Podílet se bude na přípravě a realizaci nové obsahové strategie,…
13. 4. 202114. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Z čela Shoptetu odchází Miroslav Uďan, nahradí jej Samuel Huba
Novým výkonným ředitelem Makra byl jmenován Atila Yenisen

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více