Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Filmový kanál Film+ bude i v satelitní síti UPC Direct

Redakce MAM25. 7. 2005

Filmový kanál Film+ bude vysílat i v satelitní síti UPC Direct. “Do vysílání jsme jej zařadili s okamžitou platností,” sdělil mluvčí UPC František Malina. Program bude vysílat 24 hodin denně sedm dní v týdnu a bude zcela v českém jazyce, uvedl.
Podle informací UPC by měl kanál nabídnout ročně tři tisíce filmů americké a evropské produkce. Snímky pocházejí z tvorby renomovaných studií, jako například Paramount, Disney, Universal, Warner, MGM či BBC.
Provozovatelem programu, který od června nabízí i kabelová síť Karneval, je maďarská společnost IKOCable. Tato společnost na český trh mimo jiné pronikla i tím, že celoplošná televize Prima bude od podzimu vysílat její reality show VyVolení, která je obdobou staršího a známějšího pořadu Big Brother.

×

Šéfem marketingu Hartmann-Rico Jančík

Starší článek

Vzniká nový časopis o architektuře

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Slido

Zombie útočí na online schůzky. Slido bojuje s Přitakávači, Skrolovači i Spáči

Brandovou kampaň Slido pro americký trh má na svědomí Triad Advertising spolu s Bistro Films. Spot režíroval Marek Partyš.
20. 4. 202120. 4. 2021
Marketing

Nová prodejna Asko nabídne vylepšený koncept a největší kuchyňské studio

Nová prodejna Asko – Nábytek v Havířově otevře 29. května a kromě inspirace zákazníkům nabídne i poradenství ohledně vybavení domácnosti a největší…
20. 4. 202120. 4. 2021
Média

Pět českých vydavatelství dostane od Google zaplaceno za své zprávy

Google dnes spouští v Česku svůj nový produktový a licenční program pro zpravodajství s názvem Google News Showcase, v české verzi Výběr Zpráv Google.
20. 4. 202120. 4. 2021
Akce

Young Lions: Media ovládli Andrea Michel a Matěj Buďárek z Marketup

Jak sesbírat 200 tisíc nepoužívaných telefonů? Hledejte zlatý poklad v Praze, říká vítězný návrh kampaně kategorie Media v letošním ročníku soutěže Young Lions.
19. 4. 202120. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Tescu bude v Česku šéfovat Katarína Navrátilová
DDB Prague posiluje kreativu a digitál

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více