Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

FIFA v roce 2010 zvýší příjmy z mistrovství světa

Redakce MAM14. 7. 2005

Mezinárodní fotbalová federace počítá s výrazným zvýšením příjmů z mistrovství světa v roce 2010, jehož pořadatelem bude Jihoafrická republika. Ve srovnání se šampionátem, který bude v příštím roce v Německu, se FIFA chystá zdvojnásobit cenu za prodej televizních práv a také sponzoři přispějí podstatně vyšší částkou. Oznámil to podle agentury SID předseda FIFA Sepp Blatter.
“Zatímco za oba předchozí šampionáty jsme v Evropě inkasovali vždy 400 milionů eur, v roce 2010 to bude přinejmenším miliarda,” řekl Blatter. Podle jeho slov FIFA také výrazně změnila strategii sponzoringu. Jestliže pro rok 2006 uzavřela smlouvy s 15 partnery v celkovém objemu 600 milionů eur, pro šampionáty v letech 2010 a 2014 počítá jen se šesti velkými sponzory, kteří však do pokladny přinesou dohromady 1,68 miliardy eur.
Tři z nich už mají uzavřené smlouvy. Firma Adidas, která je dodavatelem sportovního zboží pro fotbalové MS už od roku 1970, zaplatí za reklamu 280 milionů eur, tedy více než osm miliard korun. Japonský výrobce elektroniky Sony přispěje 245 miliony. Korejská automobilka Hyundai sice výši svého podílu drží v tajnosti, ale lze předpokládat, že se bude pohybovat také kolem čtvrt miliardy eur.
Vyšší příjmy se zřejmě promítnou do zvýšení odměn pro týmy, které na šampionát postoupí. Přitom už šampionát v Německu bude z tohoto pohledu rekordní. Každá výprava dostane jen za start v přepočtu 210 milionů korun, což je o 38 procent víc, než brali účastníci MS v roce 2002 v Japonsku a Koreji.

×

Slovenská vláda pro další omezení reklamy tabákových výrobků

Starší článek

Regionální TV Praha končí vysílání

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Budějovický Budvar si na média vybral Publicis Groupe

Pivovar Budějovický Budvar si v tendru na mediální agenturu vybral Publicis Groupe. Komunikační skupina pro jihočeský pivovar nově zajišťuje nákup a…
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

Dvacet reklam, které zaručeně fungují

Nová studie Kantaru odhaluje důvody úspěchu nejlepších reklam roku. Vede Heineken, do top dvacítky se probojoval i slovenský Kozel.
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

DATA: Letáky jsou zpět. A nabobtnaly

Letákový průmysl zažívá, po útlumu v loňském roce, opět rozmach. V mnoha ukazatelích se podle statistik, o které se s MAM podělil server Kupi.cz, největší…
14. 4. 202114. 4. 2021
Lidé

Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Novým mluvčím skupiny PPF se stal Leoš Rousek. Kromě komunikace s médii bude mít na starost rozvoj investorské a byznysové komunikace PPF.
14. 4. 202114. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Zástupcem šéfredaktora Eura bude Štěpán Etrych
Z čela Shoptetu odchází Miroslav Uďan, nahradí jej Samuel Huba

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více