Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Energetické společnosti ušetří na vydávání firemních zpravodajů

Redakce MAM26. 7. 2005

Energetická skupina ČEZ a plynárenský koncern RWE AG ušetří na vydávání vnitropodnikových časopisů. Zpravodaje dosud vydávaly jednotlivé regionální společnosti samostatně, od letošního roku už vycházejí společně pro všechny dceřiné firmy v republice. “Meziroční náklady vlivem synergií klesly. Zatímco minulý rok Skupina ČEZ vydávala šest firemních periodik, nyní vydává společný časopis ČEZNEWS,” řekla mluvčí Severomoravské energetiky (SME) Sylva Vidláková.
SME jako jedna z distribučních společností skupiny ČEZ vydávala ještě loni vlastní časopis Spektrum, nyní dodává materiály do společného zpravodaje. Jeho obsah tvoří články o strategiích, cílech a firemní kultuře skupiny ČEZ, časopis nabízí i profily osobností skupiny nebo informace o sponzorovaných akcích a programech. Šedesátistránkový barevný časopis dostávají zaměstnanci každý měsíc.
K podobnému kroku přistoupila i německá společnost RWE AG, která ovládá osm plynárenských společností v republice. Například Severomoravská plynárenská (SMP) dříve vydávala vlastní noviny, dnes tvoří samostatný sešit ve zpravodaji celé skupiny. Druhý sešit informuje o dění v sesterských společnostech SMP v Česku, třetí obsahuje překlad koncernových novin, které vycházejí v Německu.
“Důvodem byla samozřejmě úspora nákladů a zároveň zvýšení povědomí lidí o příslušnosti k mateřské firmě,” vysvětlila mluvčí SMP Ivana Nováčková. Pochvaluje si, že firma má stále možnost prezentovat své projekty, zaměstnanci si přitom mohou vytvořit komplexní pohled na dění ve skupině.
“Lidi noviny čtou a mají je rádi. Podle ohlasů je považují za jeden z nejdůležitějších informačních zdrojů,” doplnila Nováčková. Nejvíce si váží toho, že se zaměstnanci firmy sami do tvorby zpravodaje občas zapojují a posílají své příspěvky.
Své zpravodaje vydávají téměř všechny větší firmy v Moravskoslezském kraji. Většina časopisů je určena jako informační zdroj pro zaměstnance, některé slouží i k reprezentaci firmy.

×

Balvín nesouhlasí s obviněním

Starší článek

Bonton On Line převezme sto procent jmění Supraphonu i jeho jméno

Novější článek

Podobné zprávy

Akce
Foto: Young Lions

Young Lions: Katogorii Print vyhráli David Böhm a Richard Vlček z Publicis Groupe

Minimalismus bojující s ironií ukazuje vítězný návrh reklamy pro Českou veganskou společnost, která horuje za vyšší podíl rostlinné stravy.
22. 4. 202122. 4. 2021
Média

Česká televize je nejsledovanější od olympiády v Naganu

Česká televize zažívá největší zájem diváků za posledních 23 let, kdy zažívala rekordy během českého vítězného hokejového tažení na olympiádě v Naganu. Od…
22. 4. 202122. 4. 2021
Marketing

Epic PR vstoupila do Asociace Public Relations (APRA)

Novým členem APRA se stala agentura Epic PR. V současné době APRA sdružuje 19 českých i zahraničních PR agentur působících na zdejším trhu.
22. 4. 202122. 4. 2021
Lidé

Marketing společnosti Epson vede Renáta Dihlová

Společnost Epson otevřela novou pozici marketing services specialist, na kterou nastoupila Renáta Dihlová. Povede z ní marketing v Česku a na Slovensku.
22. 4. 202122. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Marketing Pivovarů Staropramen pro Česko a Slovensko řídí David Zappe
Dentsu spouští produkci Content Symphony, řídí ji Radim Kameník

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více