Dohoda T-Mobilu a Googlu

11. 7. 2005 18:07

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.

Reklama
SDG

Společnosti T-Mobile a Google se dohodly na přednastavení prohlížeče Google pro klienty T-Mobile, kteří budou užívat své mobilní telefony na prohlížení internetových stránek. Cílem je přesvědčit klienty o tom, že internet na mobilním telefonu je stejný jako ten, který už znají. Dohoda mezi operátorem a Googlem je součástí rozsáhlé kampaně, která má přesvědčit uživatele mobilních telefonů, aby své přístroje využívali na prohlížení internetu. V rámci kampaně chce T-Mobile snížit ceny za tyto služby a podporovat užívání mobilních telefonů s větším displejem. T-Mobile plánuje v červenci spustit evropskou kampaň, která začne v Německu a Rakousku, později se přesune do Velké Británie, Nizozemí a ČR.

–mon-

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Zpravodajský portál iDnes.cz mediální skupiny Mafra po několika letech nabídne novou podobu. Zjednodušuje strukturu, zvyšuje podíl obsahu a klade větší důraz na moderní formáty. V první fázi prošla změnou domovská stránka a její hlavní části: Zpravodajství a Sport.