Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

ČSA budou sponzorem fotbalové Slavie

Redakce MAM28. 7. 2005

České aerolinie se stanou sponzorem pražského fotbalového klubu Slavia Praha. Záměr představenstva ČSA podpořila dozorčí rada společnosti. Vyplývá to z tiskové zprávy, kterou zaslala mluvčí aerolinií Jitka Novotná. ČSA nahradí francouzský obchodní řetězec Carrefour, který čtyřletou spolupráci se Slavií ukončil.
“Po seznámení se skutečným rozsahem spolupráce a výhodnosti nabídky pro ČSA vzala (dozorčí rada) informaci představenstva jednomyslně na vědomí,” uvedla firma.
“Nabídka FC Slavia Praha je mimořádně výhodná,” řekl předseda představenstva a prezident ČSA Jaroslav Tvrdík. Celkové peněžní i nepeněžní plnění pro Slavii se podle něj nepohybuje ani v desítkách milionů korun. Dodal, že jde pouze o roční kontrakt.
Podle nedávné informace Mladé fronty Dnes budou ČSA generálním partnerem, což znamená, že budou Slavii posílat i nejvíce peněz. Ani jedna ze stran však nechtěla sdělit, o jakou konkrétní částku jde. Ze složení rozpočtu Slavie nicméně podle MfD vyplývá, že může jít maximálně o 20 až 30 milionů Kč za rok. Roční výdaje Slavie se pohybují v rozmezí sto až 120 milionů.
Letecký dopravce má ambice stát se partnerem České fotbalové reprezentace a českého fotbalu. Podle Novotné se v této souvislosti konala jednání s některými významnými českými fotbalovými kluby, s některými potenciálními kandidáty na předsedu Českomoravského fotbalového svazu či s významnými fotbalovými osobnostmi v zahraničí.
“Rozhodnutí o marketingovém vstupu ČSA do fotbalu je dlouhodobým záměrem ČSA a bylo nastartováno spoluprací s jednou z největších osobností evropského a světového fotbalu Petrem Čechem,” uvedl viceprezident ČSA pro marketing a prodej Bohuslav Šantrůček.
Tvrdík v úterý připustil, že kvůli rostoucím cenám pohonných hmot může hospodaření firmy letos skončit v červených číslech. Podle informací v tisku hrozí ČSA letos ztráta v řádu stovek milionů korun, zatímco loni vydělaly aerolinie 324 milionů.

×

Prazdroj pronajal plzeňskou Spilku

Starší článek

Zvýšení poplatků za rozhlas a TV nejisté

Novější článek

Podobné zprávy

Sport
Foto: iStock

ČT získala práva na vysílání Evropské ligy UEFA pro další tři sezóny

České televizi se podařilo získat práva na Evropskou ligu UEFA i nově ustavenou Evropskou konferenční ligu UEFA, a to až do roku 2024. Vlastní také práva…
15. 4. 202115. 4. 2021
Marketing

Bonami odstartovalo svoji zatím největší televizní kampaň

Bonami, prodejce nábytku a potřeb pro domácnost a zahradu, tento týden odstartoval rozsáhlou televizní kampaň na podporu brand awareness v České republice,…
15. 4. 202115. 4. 2021
Akce

Výsledky soutěže Shoproku: zvítězil lidl-shop.cz, uspěl 4camping.cz nebo Scuk

Nejpopulárnějším českým e-shopem podle hlasování zákazníků se stal Lidl-shop.cz. Tím nejkvalitnějším na základě recenzí a hodnocení, absolutním vítězem…
15. 4. 202115. 4. 2021
Média

Komunikační agentura Knowlimits uspěla v žebříčku RECMA

Pařížský institut zařadil v reportu Quali-pack Knowlimits na první místo mezi českými mediálními agenturami s hodnocením „high profile“. Díky uzavřeným…
15. 4. 202115. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě
Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více