ČSA budou sponzorem fotbalové Slavie
České aerolinie se stanou sponzorem pražského fotbalového klubu Slavia Praha. Záměr představenstva ČSA podpořila dozorčí rada společnosti. Vyplývá to z tiskové zprávy, kterou zaslala mluvčí aerolinií Jitka Novotná. ČSA nahradí francouzský obchodní řetězec Carrefour, který čtyřletou spolupráci se Slavií ukončil.
“Po seznámení se skutečným rozsahem spolupráce a výhodnosti nabídky pro ČSA vzala (dozorčí rada) informaci představenstva jednomyslně na vědomí,” uvedla firma.
“Nabídka FC Slavia Praha je mimořádně výhodná,” řekl předseda představenstva a prezident ČSA Jaroslav Tvrdík. Celkové peněžní i nepeněžní plnění pro Slavii se podle něj nepohybuje ani v desítkách milionů korun. Dodal, že jde pouze o roční kontrakt.
Podle nedávné informace Mladé fronty Dnes budou ČSA generálním partnerem, což znamená, že budou Slavii posílat i nejvíce peněz. Ani jedna ze stran však nechtěla sdělit, o jakou konkrétní částku jde. Ze složení rozpočtu Slavie nicméně podle MfD vyplývá, že může jít maximálně o 20 až 30 milionů Kč za rok. Roční výdaje Slavie se pohybují v rozmezí sto až 120 milionů.
Letecký dopravce má ambice stát se partnerem České fotbalové reprezentace a českého fotbalu. Podle Novotné se v této souvislosti konala jednání s některými významnými českými fotbalovými kluby, s některými potenciálními kandidáty na předsedu Českomoravského fotbalového svazu či s významnými fotbalovými osobnostmi v zahraničí.
“Rozhodnutí o marketingovém vstupu ČSA do fotbalu je dlouhodobým záměrem ČSA a bylo nastartováno spoluprací s jednou z největších osobností evropského a světového fotbalu Petrem Čechem,” uvedl viceprezident ČSA pro marketing a prodej Bohuslav Šantrůček.
Tvrdík v úterý připustil, že kvůli rostoucím cenám pohonných hmot může hospodaření firmy letos skončit v červených číslech. Podle informací v tisku hrozí ČSA letos ztráta v řádu stovek milionů korun, zatímco loni vydělaly aerolinie 324 milionů.
Podobné zprávy
ČT získala práva na vysílání Evropské ligy UEFA pro další tři sezóny
Bonami odstartovalo svoji zatím největší televizní kampaň
Výsledky soutěže Shoproku: zvítězil lidl-shop.cz, uspěl 4camping.cz nebo Scuk
