Colgate prodá severoamerickou divizi pro prášky na praní

13. 7. 2005 08:07

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Výrobce spotřebního zboží Colgate-Palmolive se dohodl na prodeji své severoamerické divize pro prášky na praní firmě Phoenix Brands LLC. Oznámila to společnost s tím, že se hodlá zaměřit na ziskovější divize. Hodnotu transakce nezveřejnila.
Prodej zahrnuje značky Fab, Dynamo, Arctic Power, ABC, Cold Power a Fresh Start. Součástí transakce, kterou ještě musí schválit americké regulační úřady, je rovněž licence na značku Ajax pro prací prášky ve Spojených státech, Kanadě a Portoriku, napsala agentura Reuters.
Společnost Colgate-Palmolive koncem loňského roku uvedla, že hodlá propustit 12 procent z 37 000 zaměstnanců a uzavřít třetinu ze 78 továren. Opatření jsou součástí čtyřletého restrukturalizačního plánu.
Zisk společnosti, mezi jejíž hlavní produkty patří zubní pasty Colgate a tělová kosmetika Palmolive, se v prvním čtvrtletí kvůli restrukturalizačním nákladům meziročně snížil o 11 procent na 300,1 milionu dolarů.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.