Výrobce spotřebního zboží Colgate-Palmolive se dohodl na prodeji své severoamerické divize pro prášky na praní firmě Phoenix Brands LLC. Oznámila to společnost s tím, že se hodlá zaměřit na ziskovější divize. Hodnotu transakce nezveřejnila.
Prodej zahrnuje značky Fab, Dynamo, Arctic Power, ABC, Cold Power a Fresh Start. Součástí transakce, kterou ještě musí schválit americké regulační úřady, je rovněž licence na značku Ajax pro prací prášky ve Spojených státech, Kanadě a Portoriku, napsala agentura Reuters.
Společnost Colgate-Palmolive koncem loňského roku uvedla, že hodlá propustit 12 procent z 37 000 zaměstnanců a uzavřít třetinu ze 78 továren. Opatření jsou součástí čtyřletého restrukturalizačního plánu.
Zisk společnosti, mezi jejíž hlavní produkty patří zubní pasty Colgate a tělová kosmetika Palmolive, se v prvním čtvrtletí kvůli restrukturalizačním nákladům meziročně snížil o 11 procent na 300,1 milionu dolarů.
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).