Centrum.cz již jen v NetMonitoru

12. 7. 2005 16:07

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Portál Centrum.cz se stává dalším serverem, jehož výsledky budou výhradně auditovány v novém oficiálním výzkumu návštěvnosti českého internetu NetMonitor realizovaném agenturou MediaResearch ve spolupráci s polskou společností Gemius. Od července 2005 již nebude používat dosavadní audit návštěvnosti společnosti iAudit International.
Nový oficiální výzkum českého internetu – NetMonitor organizuje SPIR (Sdružení pro internetovou reklamu), ve kterém je většina českých internetových médií a největší internetové mediální agentury. Po letech úspěšného provozu sociodemografického výzkumu českého internetu se SPIR rozhodl rozšířit výzkum i na oficiální audit návštěvnosti a tím se z NetMonitoru stal komplexní výzkum o návštěvnosti a struktuře uživatelů českého internetu.
Nový NetMonitor pro SPIR zajišťuje společnost Mediaresearch – mimo jiné zajišťující podobný výzkum pro český televizní trh pod názvem TV metry.
„Nový NetMonitor přináší novou kvalitu do internetových výzkumů. Díky javascriptové technologii umožňující lepší sběr dat a díky nové metodě přepočítávání dat na základě skutečné internetové populace jsou data o návštěvnosti i struktuře uživatelů internetových médií přesnější. Výhod a novinek je však mnohem více,“ komentuje důvody k přechodu na výzkum NetMonitor Miroslav Kůta, research manažer Centrum.cz.
Ve výzkumu NetMonitor jsou již všechny největší servery českého internetu s výjimkou portálu Seznam. V NetMonitoru jsou i servery, které dosud v oficiálním výzkumu nikdy nebyly – např.server České televize www.czech-tv.cz.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.