Dohoda T-Mobilu a Googlu

11. 7. 2005 18:07

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

TV Nova je průkopníkem nových trendů

TV Nova mění přístup k audiovizuální produkci. Zelené natáčení se stává standardem přinášejícím ekologické inovace.

Reklama
SDG

Společnosti T-Mobile a Google se dohodly na přednastavení prohlížeče Google pro klienty T-Mobile, kteří budou užívat své mobilní telefony na prohlížení internetových stránek. Cílem je přesvědčit klienty o tom, že internet na mobilním telefonu je stejný jako ten, který už znají. Dohoda mezi operátorem a Googlem je součástí rozsáhlé kampaně, která má přesvědčit uživatele mobilních telefonů, aby své přístroje využívali na prohlížení internetu. V rámci kampaně chce T-Mobile snížit ceny za tyto služby a podporovat užívání mobilních telefonů s větším displejem. T-Mobile plánuje v červenci spustit evropskou kampaň, která začne v Německu a Rakousku, později se přesune do Velké Británie, Nizozemí a ČR.

–mon-

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Známe Agenturu roku! Aplaus patří McCann Prague!

Známe Agenturu roku! Aplaus patří McCann Prague!

Vítězné konfety se po roce opět snášejí na hlavy zástupců McCann Prague. Ti podruhé za sebou ovládli hlavní kategorii soutěže Agentura roku a celkem si ze slavnostního večera odnášejí šest trofejí. Nezávislou agenturou je Boomerang Communication, Nejlepším marketérem Kateřina Harris z řetězce Albert.

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.