Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Poštovní spořitelně pomohla kampaň

Redakce MAM11. 7. 2005

Poštovní spořitelna zaznamenala razantní nárůst zájmu o produkty pro mladé. V průběhu kampaně si klienti Poštovní spořitelny otevřeli více než 2000 účtů Mini a více než 3500 účtů Junior. Poštovní spořitelna zaznamenávala výrazné nárůsty zájmu o produkty pro mladé v průběhu celé kampaně, která probíhala od začátku května do konce června. „Ve srovnání s obdobím mimo kampaň jsme otevřeli trojnásobné množství Mini účtů a více než dvojnásobek Junior účtů,“ uvedl Tomáš Zrzavecký, výkonný manažer marketingového oddělení Poštovní spořitelny. V rámci kampaně získávali mladí zájemci unikátní Maxkartu s motivem z filmu Snowboarďáci – na kartě jsou na hlavu postavení hlavní hrdinové filmu, Vojta Kotek a Jiří Mádl. Vznik filmu Snowboarďáci Poštovní spořitelna podpořila. Maxkarta je pojištěna proti ztrátě a odcizení a obsahuje i úrazové pojištění – a to vše zdarma. Vedle speciální Maxkarty získají ti, kteří si založí Mini účet nebo Junior účet také DVD Snowboarďáci. Na něm naleznou nejen samotný film, ale také řadu bonusů – mezi nimi například dvanáctiminutový dokument o přípravě nového turné Chinaski.
V oblasti produktů pro mladé patří Poštovní spořitelna k leaderům trhu. „Produkty pro mladé tvoří stále významnější část naší produktové nabídky. V současnosti už tvoří účty pro děti a mládež 6 % ze všech produktů Poštovní spořitelny. V roce 2000 to byly ale jen 3 %,“ řekl Tomáš Zrzavecký. „Růst podílu produktů mladé na celkovém produktovém portfoliu je o to zajímavější, že všechny tyto produkty po dosažení určité věkové hranice zanikají, resp. klienti mají možnost převést je na produkty určené pro dospělé klienty,“ dodal.
Děti a mládež mohou vybrat ze tří produktů. Jde o Postžirový účet Mini, Postžirový účet Junior. Vedle těchto účtů je to i Dětská vkladní knížka, s níž přišla Poštovní spořitelna jako první už v roce 1995.
Poštovní spořitelna navíc provozuje pro své nejmladší klienty Klub Čtyřlístek, jehož členy se automaticky a zdarma stávají všichni majitelé Mini účtů a nezletilí majitelé Dětských vkladních knížek. Klub Čtyřlístek umožňuje členům získat levnější vstupenky do některých hradů a zámků (téměř 40), muzeí (téměř 70), na rozhledny, hvězdárny, do ZOO, skanzenů, akvárií, památníků, galerií, knihoven a divadel po celé ČR.

-zem-

×

Premiér žádá omluvu

Starší článek

Al-Namura spouští kampaň pro Mr. Browna

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Fakulta strojní VŠB-TUO

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20214. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Marketing

Více než měsíc s Clubhouse v Česku. Jak se síti zatím daří?

Počáteční šmrnc exkluzivity a velkého zájmu o novinku už postupně ochlazuje. Zatím je stále dostupná jen pro majitele iPhonů, na uživatele…
4. 3. 20214. 3. 2021
Marketing

Jay-Z provokuje. Se značkou Monogram upozorňuje na pokrytectví zákonů

Nová kampaň marihuanového brandu Monogram od rappera Jay-Z si vzala na mušku americké zákony. „Válku s drogami“ staví do kontrastu…
4. 3. 20214. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více