Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Trh s obsahem do mobilů se má za rok ztrojnásobit na 7,6 mld. eur

Redakce MAM11. 7. 2005

Celosvětová poptávka po stahování her, hudby nebo vyzváněcích tónů do mobilních telefonů se během příštích 12 měsíců ztrojnásobí na 7,6 miliardy eur. Odhaduje to studie společnosti LogicaCMG.
Podle studie si každý pátý uživatel již na svůj mobilní telefon někdy stáhl placený obsah. Za rok by mělo tyto služby využívat až 60 procent zákazníků. Průměrná měsíční útrata za stahování je 6,32 eura, tedy asi 250 korun; asi 40 procent uživatelů předpokládá, že toto číslo poroste.
Lidé nyní nejvíce stahují hry a hudbu, ale trend směřuje ke zvýšení poptávky po zpravodajství a sportovních informacích, a to zejména na evropském trhu. Také stahování hudby a videa očekává slibný růst. Například v jihovýchodní Asii předpokládá každý desátý uživatel, že do roka bude stahovat celovečerní filmy.
Uživatelé z Evropy mají největší zájem o stahování vyzváněcích melodií, které hodlá v příštích 12 měsících využít pětina z nich. O multimediální obrazy, například screensavery, má zájem 16 procent uživatelů a o hry, hudbu a zpravodajství se shodně zajímá po 15 procentech zákazníků.
Zájem o stahování placeného obsahu podle technického ředitele pro telekomunikační sektor Logiky Václava Provazníka roste i v ČR. Firma v letošním roce přišla na český trh s technologií music recognition, která umožňuje rozpoznat zvukovou nahrávku prostřednictvím mobilního telefonu a díky tomu cíleně nabízet zpoplatněný obsah.
Podle několika studií by se měl počet uživatelů mobilních telefonů zvýšit na dvě miliardy. Loni v polovině roku to bylo o půl miliardy méně. V ČR je kolem 10,8 milionu aktivních mobilních čísel.

×

Mění mobily s fotoaparáty zpravodajství?

Starší článek

Premiér žádá omluvu

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Badger & Winters

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více