Nová promotion manažerka Frekvence 1, Evropy 2 a Info Radia

1. 7. 2005 13:07

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Rádia Frekvence 1, Evropa 2 a Info Radio získala další posilu – Terezu Typoltovou (37), dosavadní vedoucí marketingu a komunikace České televize. V marketingu těchto rádií skupiny Lagerdere Active Radio International CZ bude zodpovídat za podlinkové aktivity. Nejznámějšími projekty, které v ČT komunikoval tým Terezy Typoltové, byla v poslední době několikaměsíční soutěž Největší Čech, každoroční kampaň charitativního projektu Pomozte dětem a pravidlená účast ČT na MFF Karlovy Vary.
Tereza Typoltová nastoupila do České televize v roce 2000, od června 2004 zastávala pozici vedoucí marketingu a komunikace ČT a podléhala řediteli obchodu a komunikace ČT Martinu Švehlovi. Před nástupem do ČT pracovala jako vedoucí komunikace Uměleckoprůmyslového muzea v Praze.

-zem-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.