Bývalý rukojmí chtěl do reklamy
Australan, který byl šest týdnů zadržován jako rukojmí v Iráku, se nabídl, že se stane “tváří” v reklamě na nejoblíbenější pivo v Austrálii, informovala firma Carlton and United Beverages, produkující tento alkoholický nápoj. Třebaže ale pivovarnická společnost přivítala bezplatnou publicitu jejího produktu Victoria Bitter, o kterou se postaral právě bývalý rukojmí Douglas Wood (64), odmítla jeho nabídku na uzavření obchodní smlouvy. Wooda, který dlouhodobě žije v americkém státě Kalifornie, zachránili 15. června po 47 dnech v zajetí v Iráku během dramatického vojenského zásahu v jednom z domů v Bagdádu. Hned po osvobození požádal o svůj oblíbený nápoj, známý pod značkou VB, a ptal se jak se daří oblíbenému fotbalovému týmu Geelong. Woodův agent minulý týden navrhl, aby se osvobozený rukojmí stal reklamní tváří Carlton and United Beverages. Jak však řekla Jacqui Moorová, představitelka této firmy, nabídku “velmi taktně odmítli”. “Je skvělé, že má rád naše pivo, ale není v souladu s naší značkou vyděkávat na něčích osobních zážitcích,” uvedla Moorová. Společnost se ale Woodovi alespoň symbolicky odvděčila – do domu jeho bratra ve městě Canberra poslala pivo. Wood už vydělal zhruba 500 000 australských dolarů (asi 12 mil. Sk) na exkluzívních smlouvách pro média, kterým nabídl svůj příběh přežití v zajetí, během něhož bylo několik dalších zadržených popraveno.
-tasr, zem-
Podobné zprávy
Budějovický Budvar si na média vybral Publicis Groupe

Dvacet reklam, které zaručeně fungují

DATA: Letáky jsou zpět. A nabobtnaly
