Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Bývalý rukojmí chtěl do reklamy

Redakce MAM4. 7. 2005

Australan, který byl šest týdnů zadržován jako rukojmí v Iráku, se nabídl, že se stane “tváří” v reklamě na nejoblíbenější pivo v Austrálii, informovala firma Carlton and United Beverages, produkující tento alkoholický nápoj. Třebaže ale pivovarnická společnost přivítala bezplatnou publicitu jejího produktu Victoria Bitter, o kterou se postaral právě bývalý rukojmí Douglas Wood (64), odmítla jeho nabídku na uzavření obchodní smlouvy. Wooda, který dlouhodobě žije v americkém státě Kalifornie, zachránili 15. června po 47 dnech v zajetí v Iráku během dramatického vojenského zásahu v jednom z domů v Bagdádu. Hned po osvobození požádal o svůj oblíbený nápoj, známý pod značkou VB, a ptal se jak se daří oblíbenému fotbalovému týmu Geelong. Woodův agent minulý týden navrhl, aby se osvobozený rukojmí stal reklamní tváří Carlton and United Beverages. Jak však řekla Jacqui Moorová, představitelka této firmy, nabídku “velmi taktně odmítli”. “Je skvělé, že má rád naše pivo, ale není v souladu s naší značkou vyděkávat na něčích osobních zážitcích,” uvedla Moorová. Společnost se ale Woodovi alespoň symbolicky odvděčila – do domu jeho bratra ve městě Canberra poslala pivo. Wood už vydělal zhruba 500 000 australských dolarů (asi 12 mil. Sk) na exkluzívních smlouvách pro média, kterým nabídl svůj příběh přežití v zajetí, během něhož bylo několik dalších zadržených popraveno.

-tasr, zem-

×

Registrátor domén Active 24 do Polska

Starší článek

Pryž je minulostí, s plazmou to nevyšlo

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Budějovický Budvar si na média vybral Publicis Groupe

Pivovar Budějovický Budvar si v tendru na mediální agenturu vybral Publicis Groupe. Komunikační skupina pro jihočeský pivovar nově zajišťuje nákup a…
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

Dvacet reklam, které zaručeně fungují

Nová studie Kantaru odhaluje důvody úspěchu nejlepších reklam roku. Vede Heineken, do top dvacítky se probojoval i slovenský Kozel.
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

DATA: Letáky jsou zpět. A nabobtnaly

Letákový průmysl zažívá, po útlumu v loňském roce, opět rozmach. V mnoha ukazatelích se podle statistik, o které se s MAM podělil server Kupi.cz, největší…
14. 4. 202114. 4. 2021
Lidé

Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Novým mluvčím skupiny PPF se stal Leoš Rousek. Kromě komunikace s médii bude mít na starost rozvoj investorské a byznysové komunikace PPF.
14. 4. 202114. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Zástupcem šéfredaktora Eura bude Štěpán Etrych
Z čela Shoptetu odchází Miroslav Uďan, nahradí jej Samuel Huba

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více