Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Bonton On Line převezme sto procent jmění Supraphonu i jeho jméno

Redakce MAM26. 7. 2005

Valná hromada společnosti Supraphon schválila převod 100 procent jmění na svého majoritního vlastníka Bonton On Line. Původní firma tak zanikne, ale jméno zůstane, neboť Bonton On Line se přejmenuje na Supraphon, informovala Oldřiška Rychtaříková z právního oddělení společnosti.
Hromada také schválila výsledky hospodaření. Supraphon loni hospodařil se ziskem po zdanění více než 11 milionů korun, výsledek za rok 2003 nemá ČTK k dispozici.
Celá akce spojená s převodem jmění se podle Rychtaříkové uskutečnila kvůli zjednodušení řízení celé firmy. Převzetí úplného jmění společnosti umožňuje obchodní zákoník v případě, že hlavní akcionář vlastní více než 90 procent podílu ve společnosti.
Supraphon je jednou z nástupnických firem mediální skupiny Bonton společně s Bonton Filmem či vydavatelstvím Albatros. Vydavatelství s letitou tradicí vlastní cenný archiv nahrávek českých umělců z oblasti vážné hudby, ale také archiv nahrávek mluveného slova.
Několik let se hovoří o prodeji tohoto multimediálního impéria, přičemž právě společnosti Supraphon či Bonton Film svého kupce ještě nenašly. Naopak majitele změnila síť prodejen s hudbou Bontonland a distribuční firma Panther.

×

Energetické společnosti ušetří na vydávání firemních zpravodajů

Starší článek

Značku má zákazník vnímat všemi smysly

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Budějovický Budvar si na média vybral Publicis Groupe

Pivovar Budějovický Budvar si v tendru na mediální agenturu vybral Publicis Groupe. Komunikační skupina pro jihočeský pivovar nově zajišťuje nákup a…
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

Dvacet reklam, které zaručeně fungují

Nová studie Kantaru odhaluje důvody úspěchu nejlepších reklam roku. Vede Heineken, do top dvacítky se probojoval i slovenský Kozel.
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

DATA: Letáky jsou zpět. A nabobtnaly

Letákový průmysl zažívá, po útlumu v loňském roce, opět rozmach. V mnoha ukazatelích se podle statistik, o které se s MAM podělil server Kupi.cz, největší…
14. 4. 202114. 4. 2021
Lidé

Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Novým mluvčím skupiny PPF se stal Leoš Rousek. Kromě komunikace s médii bude mít na starost rozvoj investorské a byznysové komunikace PPF.
14. 4. 202114. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Zástupcem šéfredaktora Eura bude Štěpán Etrych
Z čela Shoptetu odchází Miroslav Uďan, nahradí jej Samuel Huba

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více