BBK a OgilvyOne na shortlistu Euro Effies 2005
Mezi 45 finálových kampaní v soutěži o nejefektivnější reklamu Euro Effie 2005 se zařadily i tři práce českých agentur. BBK Advertising se na shortlist probojovala s kampaněmi pro Českou pojišťovnu (Klientský servis) a Home Credit (S námi na to máte). Jedno želízko v ohni má rovněž directmarketingová agentura OgilvyOne za uvedení nové značky Zentiva na český a slovenský trh. Celkově je na finálové listině 22 agentur z České republiky, Dánska, Francie, Německa, Itálie, Polska, Rumunska, Španělska, Nizozemska a Velké Británie. Nejvíce nominací mají agentury ze sítí TBWA (6), McCann-Erickson a Grey (obě 4). Dvanáctičlenná porota se k hlasování sejde 29. července v Bruselu. Slavnostní vyhlášení vítězů proběhne 29. září na gala večeru tamtéž. Vyhlašovatelem soutěže Euro Effies je od roku 1996 nezisková organizace The European Association of Communications Agencies (EACA).
-Martina Trymlová-