Zprávy iDNES se mění

29. 6. 2005 15:06

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Zpravodajský portál iDnes (http://zprávy.idnes.cz) je uživatelům k dispozici v nové grafické podobě. Při navrhování nové podoby stránek byl důraz kladen především na jejich přehlednost a pohodlí čtenáře. Z tohoto pohledu je nejpodstatnější změna šířky sloupců – sloupce jsou nyní užší, takže text se čtenářům lépe čte. Veškeré odkazy na další články či služby jsou pro větší přehlednost výrazně odděleny od běžného zpravodajského textu.
Na titulní straně serveru přibyla rubrika Doporučujeme, ve které server bude čtenáře upozorňovat na nejzajímavější události poslední doby.
Novinkou je i změna formátu ve fotogaleriích. Zpravodajské fotografie nyní iDnes nabízí čtenářům ve dvou velikostech, což znamená, že si každou zpravodajskou fotografii mohou prohlédnout ve větší kvalitě ve velikosti až 640 x 640 pxl.
Na první pohled je patrná spojitost nové grafické podoby se vzhledem titulní strany iDNES, tzv. superhomepage (www.idnes.cz) – stránky nyní mají stejnou portálovou lištu. Do ní je přesunuto také vyhledávání, aby bylo čtenářům dostupnější.
Stránky jsou, stejně jako superhomepage iDnes, optimalizovány pro rozlišení 1024 x 768 pxl, tedy pro čtenáři nejpoužívanější rozlišení.
Zadavatelům reklamy přináší nová grafická podoba lepší umístění reklamních ploch. Formát Top (300 x 60 pxl) se na stránce posunul výše, formát Wide Square (300 x 300 pxl) lépe zapadá do grafiky stránky.
„Změny v rozmístění reklamních ploch na stránce byly vedeny snahou o větší efektivitu jednotlivých reklamních pozic,“ uvedl Jiří Otevřel, vedoucí obchodního oddělení iDnes.

-red-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.