Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

V Cannes triumfovala Honda se svým „Grrr“

Redakce MAM27. 6. 2005

Naděje na vítězství tří českých spotů na festivalu v Cannes, které se probojovaly až na shortlist, zhasly na sobotním závěrečném vyhlášení výsledků v kategorii Film, Radio a Titanum Lions. Řeč je o spotu režiséra Jakuba Koháka a reklamní agentury McCann-Erickson „Super8 Short Film Festival“, „Koláč“ pro UNICEF od agentury Euro RSCG a „Hokej” od Mark/BBDO. České národní barvy tak na pódiu vítězů hájil jen režisér Ivan Zachariáš, jenž agentuře Lowe London pomohl ke zlatu s kampaní pro Rexonu „Stunt City“ a k bronzu za spot „Pilot“ na Stellu Artois pivovaru Interbrew. Oba spoty produkovala londýnská agentura Stink.
Roli favorita od samého začátku soutěže potvrdila výhrou filmového Grand Prix, Zlatého lva v kategorii Titanum a také první příčkou u přítomných novinářů kampaň „Grrr“ automobilky Honda a reklamní agentury Wieden + Kennedy UK. Autor kampaně, art director a copywriter Sean Thompson vidí ve své práci pro Hondu spíše filozofický přístup k životu než klasickou komerční reklamu. Krativní koncept animovaného spotu s písničkou Can Hate Be Good? vznikl na základě kdysi negativního postoje k dieselovým motorům hlavního strojového designéra Hondy Kenichiho Nagahiry.
Reklama na auta vládla i mezi čtyřmi oceněnými pracemi v kategorii integrovaných kampaní Titanum Lions. Kromě Hondy se líbily i kampaně na Volvo „Life on board project“ a Mini(cooper) „Counterfeit“ od Crispin Porter + Bogusky. Trojici doplnila kampaň s americkým rapperem „5Cent“ pro Virgin Mobile Australia. Mezi soutěžními rozhlasovými spoty kralovala s Grand Prix kampaň DDB Chicago „Men Of Real Genius“ pro pivovar Anheuser-Busch. Prezident poroty pro tuto kategorii Malcom Poynton při udílení Lvů uvedl, že by si „zlato“ zasloužilo všech 11 spotů této kampaně. Anheuser-Busch přitom svou kampaň začal ještě před 11. zářím pod názvem „Great American Heroes“. Při hodnocení této kampaně se podle Poyntona porotci museli vyrovnávat více s kulturním rozdíly mezi Severní Amerikou a Evropou než s jazykovými problémy.
Na základě celkového bodového hodnocení soutěže byla agenturou roku zvolena TBWAParis, v sekcích Cyber Lions a Lions Direct se nejlépe umístily agentury DDB Brasil São Paulo a Nordpol Hamburg Agentur für Kommunikation. Palm d’Or pro produkční agenturu roku získala americká MJZ.

-Martina Trymlová-

×

Australská Macquarie koupí digitální divizi BBC Broadcast

Starší článek

Vzhůru na virtuální pláž!

Novější článek

Podobné zprávy

Akce
Foto: Young Lions

Young Lions: Kategorii Marketers vyhráli Jan Dvořák a Karolína Kostková z Prazdroje

Obětuj jedno pivo a zasaď strom, říká vítězný návrh kampaně pro neziskovou organizaci Plant for the Planet.
23. 4. 202123. 4. 2021
Média

Knihobotu pomůže s dalším rozvojem skupina Miton, získala podíl 30 procent

Knižní second-hand Knihobot vznikl před dvěma lety, loni se přes něj už prodalo více než sto tisíc knih. Na příští rok plánuje služba prodat knihy za více…
23. 4. 202123. 4. 2021
Marketing

Red Bull čelí kritice za prohánění formule po Karlově mostě

Společnost RedBull Racing natáčela na Karlově mostě, ale i dalších destinacích v Praze na Hradčanech nebo v okolí kinetické sochy Hlava Franze Kafky. Proti…
23. 4. 202123. 4. 2021
Marketing

Neustále „překvapující“ diskont Action otevře v ČR šestou prodejnu

Prodejce nepotravinového zboží Action otevře 29. dubna svoji v pořadí šestou tuzemskou prodejnu. Nacházet se bude v Pardubicích na adrese Poděbradská 385.
23. 4. 202123. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Marketing společnosti Epson vede Renáta Dihlová
Marketing Pivovarů Staropramen pro Česko a Slovensko řídí David Zappe

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více