Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Toyota Aygo podle svého

Redakce MAM20. 6. 2005

Automobilka Toyota pokračuje v originální akci pro svůj nový model Aygo. Místo klasické TV kampaně vsadila na několik promo akcí za účasti 12 osobností české kulturní scény. Natálie Kocábová, Tonya Graves (Monkey Business), fotograf Ondřej Pícha a další dostanou novou Toyotu Aygo k dispozici s tím, že si pro své auto vytvoří vlastní externí design. Pro toto kreativní pojetí uvedení nového modelu Toyoty dostalo “zelenou” dalších 11 velkých evropských metropolí. Kampaň je zároveň podpořena i venkovní reklamou. Nové Aygo se vyrábí v Kolíně a jeho název kombinuje dvě slabiky z
angličtiny – “I” a “go”.

-mat-

×

Relaxujte, prosím

Starší článek

Tendrem na prodej reklamního času ČT se bude zabývat i vláda

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Bohumil Pospíšil

Kultura si strategii maže na chleba

Nejde jen o oblékání, firemní kultura musí především pomáhat k vyšší výkonnosti byznysu, říká Pavel Kuhn ze společnosti Kogi Con.
17. 4. 202116. 4. 2021
Marketing

Mattoni poprvé uvádí plošně na trh plechovky

Minerální voda Mattoni představila novou řadu ochucené minerální vody Mattoni v plechovkách. Značka se tím stává první českou minerální vodou v plechovce,…
16. 4. 202116. 4. 2021
Média

Přímý přenos pohřbu prince Philipa poběží na Nově, CNN Prima News i v ČT24

V sobotu 17. dubna se uskuteční pohřeb Jeho královské Výsosti Prince Philipa, vévody z Edinburghu. Televize Nova tak od 15:20 zařazuje do vysílání přímý…
16. 4. 202116. 4. 2021
Sport

ČT získala práva na vysílání Evropské ligy UEFA pro další tři sezóny

České televizi se podařilo získat práva na Evropskou ligu UEFA i nově ustavenou Evropskou konferenční ligu UEFA, a to až do roku 2024. Vlastní také práva…
15. 4. 202115. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě
Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více