Toyota Aygo podle svého

20. 6. 2005 08:06

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Automobilka Toyota pokračuje v originální akci pro svůj nový model Aygo. Místo klasické TV kampaně vsadila na několik promo akcí za účasti 12 osobností české kulturní scény. Natálie Kocábová, Tonya Graves (Monkey Business), fotograf Ondřej Pícha a další dostanou novou Toyotu Aygo k dispozici s tím, že si pro své auto vytvoří vlastní externí design. Pro toto kreativní pojetí uvedení nového modelu Toyoty dostalo „zelenou“ dalších 11 velkých evropských metropolí. Kampaň je zároveň podpořena i venkovní reklamou. Nové Aygo se vyrábí v Kolíně a jeho název kombinuje dvě slabiky z
angličtiny – „I“ a „go“.

-mat-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.