Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

STV vydělala na SuperStar pět miliónů

Redakce MAM17. 6. 2005

Veřejnoprávní Slovenská televize (STV) vydělala na první sérii pěvecké soutěži Slovensko hledá SuperStar pět miliónů slovenských korun (3,9 miliónu českých korun). Celkové náklady na projekt dosáhly asi 101 miliónů korun, výnosy se pohybovaly kolem 106 miliónů. Píše o tom včerejší vydání listu Nový čas. STV se ale k těmto informacím nechtěla vyjádřit.
V částce 101 miliónů korun jsou prý započteny náklady od prvního castingu 30. srpna loňského roku v Košicích až po finálový večer v Bratislavě před dvěma měsíci. Náklady podle listu zahrnují peníze za licenci, honoráře, scénu pro SuperStar a další fungování projektu.
Peníze ze zisku se podle předběžných informací použijí na dofinancování dokumentární tvorby.
Branislav Zahradník z vedení STV se v rozhovoru pro Nový čas o konkrétních částkách bavit nechtěl. “Nebudu to komentovat, ale všechno nasvědčuje tomu, že SuperStar byla úspěšná a měla zisk. Dokázala si na sebe vydělat a nestála koncesionářské poplatníky ani korunu, protože celá soutěž byla financována z komerčních výnosů,” dodal Zahradník.
Rovněž v České republice by měla být SuperStar výdělečným podnikem, i když byl zájem o druhou sérii menší než loni. Podle některých odhadů loni utržila televize za inzerci kolem 360 miliónů českých korun, další peníze měla z došlých hlasů (z těch ale dostal blíže neupřesněnou částku i vlastník licence na pořad, společnost FreemantleMedia). Celkový výnos pro všechny zúčastněné firmy se pohyboval kolem miliardy. Letošní příjmy Novy z reklamy kolem SuperStar se prý pohybují kolem půl miliardy korun.

HN, čtk, 17. 6. 2005

×

Nejvýznamnější firmou roku 2004 podle tržeb je opět Škoda Auto

Starší článek

Deník Metro s kolportéry

Novější článek

Podobné zprávy

Akce
Foto: Pxhere

Veletrhy vyhlížejí podzim s nadějí. Online a hybridní formy nejsou cestou z krize

Z průzkumu mezi vystavovateli vyplývá, že online formy výstav a veletrhů nejsou pro nikoho optimální, jde spíše o vhodný doplněk klasických formátů.
22. 4. 202122. 4. 2021
Akce

Young Lions: Katogorii Print vyhráli David Böhm a Richard Vlček z Publicis Groupe

Minimalismus bojující s ironií ukazuje vítězný návrh reklamy pro Českou veganskou společnost, která horuje za vyšší podíl rostlinné stravy.
22. 4. 202122. 4. 2021
Média

Česká televize je nejsledovanější od olympiády v Naganu

Česká televize zažívá největší zájem diváků za posledních 23 let, kdy zažívala rekordy během českého vítězného hokejového tažení na olympiádě v Naganu. Od…
22. 4. 202122. 4. 2021
Marketing

Epic PR vstoupila do Asociace Public Relations (APRA)

Novým členem APRA se stala agentura Epic PR. V současné době APRA sdružuje 19 českých i zahraničních PR agentur působících na zdejším trhu.
22. 4. 202122. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Marketing společnosti Epson vede Renáta Dihlová
Marketing Pivovarů Staropramen pro Česko a Slovensko řídí David Zappe

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více