Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

STEM a Newton I.T. si posvítí na veřejné mínění

Redakce MAM28. 6. 2005

Společný projekt Média a veřejné mínění prezentovaly společnosti STEM a Newton I.T. Propojením největšího tuzemského mediálního archivu s výsledky výzkumů veřejného mínění vznikne podle představitelů obou subjektů rozsáhlá paleta možností. Jako první fáze spolupráce bylo představeno spojení dat o medializaci a vývoji znalosti, popularity i antipatie významných politiků. Společný projekt lze aplikovat např. na testování znalosti značek, účinnost obchodních a komunikačních kampaní, dopad vládních rozhodnutí, vedení volebních kampaní, pohled na organizaci státní správy, kontrolu kroků při vedení krizové komunikace velkých subjektů na trhu, měření PR práce. *

×

STEM a Newton I.T. si posvítí na veřejné mínění

Starší článek

Průzkum Media Projekt zřejmě čekají změny

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Mattoni

Mattoni poprvé uvádí plošně na trh plechovky

Minerální voda Mattoni představila novou řadu ochucené minerální vody Mattoni v plechovkách. Značka se tím stává první českou minerální vodou v plechovce,…
16. 4. 202116. 4. 2021
Média

Přímý přenos pohřbu prince Philipa poběží na Nově, CNN Prima News i v ČT24

V sobotu 17. dubna se uskuteční pohřeb Jeho královské Výsosti Prince Philipa, vévody z Edinburghu. Televize Nova tak od 15:20 zařazuje do vysílání přímý…
16. 4. 202116. 4. 2021
Sport

ČT získala práva na vysílání Evropské ligy UEFA pro další tři sezóny

České televizi se podařilo získat práva na Evropskou ligu UEFA i nově ustavenou Evropskou konferenční ligu UEFA, a to až do roku 2024. Vlastní také práva…
15. 4. 202115. 4. 2021
Marketing

Bonami odstartovalo svoji zatím největší televizní kampaň

Bonami, prodejce nábytku a potřeb pro domácnost a zahradu, tento týden odstartoval rozsáhlou televizní kampaň na podporu brand awareness v České republice,…
15. 4. 202116. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě
Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více