Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Smlouvu s novou mediální agenturou chce ČT podepsat v létě

Redakce MAM23. 6. 2005

Generální ředitel České televize Jiří Janeček vybere vítěze výběrového řízení na agenturu pro prodej reklamního času ve svém vysílání v nejbližších týdnech tak, aby smlouva mohla být podepsána v letních měsících. Informoval o tom obchodní ředitel ČT Martin Švehla.
Do tendru na zakázku v hodnotě 340 milionů korun na léta 2006 až 2010 se podle něj přihlásily tři agentury – nynější ARBOmedia a dále Regie Radio Music a Media Marketing Services. Termín pro podání přihlášek vypršel ve středu.
Ve čtvrtek vedení ČT otevře obálky s nabídkami, vyhodnotí je a posléze vybere vítěze. “Rádi bychom výběr ukončili podpisem smlouvy během letních měsíců tak, aby si vítězný uchazeč mohl už letos na trhu připravit pozici,” uvedl Švehla.
Pořadí uchazečů by měla určit hodnotící komise, o jejíž sestavení požádal generální ředitel ČT ministra kultury Pavla Dostála. “Vláda ustavuje hodnotící komisi u zakázek, jejichž hodnota je vyšší než 300 milionů korun,” podotkl Švehla s tím, že komise nabídky vyhodnotí a stanoví jejich pořadí. “Generální ředitel pak vítězného uchazeče vybere,” dodal ředitel.
ČT má ze zákona omezený prostor pro reklamní spoty, který činí procento vysílacího času, tedy asi 14,5 minuty na jeden program denně. Televize předpokládá, že v roce 2004 získala z vysílání reklamy 1,04 miliardy korun, což by bylo o 172 milionů více než rok předtím. Letos ČT podle rozpočtu plánuje, že z reklamy získá 986 milionů.
Současný prodejce ARBOmedia s ČT spolupracuje od roku 1993, rok předtím agentura pracoval i pro tehdejší Československou televizi.

×

Sněmovní výbory projednají návrh omezit reklamu na alkohol

Starší článek

Pravidla digitalizace sněmovna schválí možná příští týden

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Epic PR vstoupila do Asociace Public Relations (APRA)

Novým členem APRA se stala agentura Epic PR. V současné době APRA sdružuje 19 českých i zahraničních PR agentur působících na zdejším trhu.
22. 4. 202122. 4. 2021
Lidé

Marketing společnosti Epson vede Renáta Dihlová

Společnost Epson otevřela novou pozici marketing services specialist, na kterou nastoupila Renáta Dihlová. Povede z ní marketing v Česku a na Slovensku.
22. 4. 202122. 4. 2021
Lidé

Marketing Pivovarů Staropramen pro Česko a Slovensko řídí David Zappe

Kompletní řízení marketingových aktivit přebírá po Vladimíře Formánkové. Dříve Zappe šéfoval marketingu v Heinekenu.
22. 4. 202122. 4. 2021
Newsletter

Instagram bude filtrovat zprávy podle klíčových slov a emojis

Sociální sítě v poslední době čelí stále narůstajícímu tlaku na větší dohled nad škodlivým obsahem. Proti útočným zprávám nabídne Instagram lepší filtraci…
22. 4. 202121. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Dentsu spouští produkci Content Symphony, řídí ji Radim Kameník
Tescu bude v Česku šéfovat Katarína Navrátilová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více