Smlouvu s novou mediální agenturou chce ČT podepsat v létě
Generální ředitel České televize Jiří Janeček vybere vítěze výběrového řízení na agenturu pro prodej reklamního času ve svém vysílání v nejbližších týdnech tak, aby smlouva mohla být podepsána v letních měsících. Informoval o tom obchodní ředitel ČT Martin Švehla.
Do tendru na zakázku v hodnotě 340 milionů korun na léta 2006 až 2010 se podle něj přihlásily tři agentury – nynější ARBOmedia a dále Regie Radio Music a Media Marketing Services. Termín pro podání přihlášek vypršel ve středu.
Ve čtvrtek vedení ČT otevře obálky s nabídkami, vyhodnotí je a posléze vybere vítěze. “Rádi bychom výběr ukončili podpisem smlouvy během letních měsíců tak, aby si vítězný uchazeč mohl už letos na trhu připravit pozici,” uvedl Švehla.
Pořadí uchazečů by měla určit hodnotící komise, o jejíž sestavení požádal generální ředitel ČT ministra kultury Pavla Dostála. “Vláda ustavuje hodnotící komisi u zakázek, jejichž hodnota je vyšší než 300 milionů korun,” podotkl Švehla s tím, že komise nabídky vyhodnotí a stanoví jejich pořadí. “Generální ředitel pak vítězného uchazeče vybere,” dodal ředitel.
ČT má ze zákona omezený prostor pro reklamní spoty, který činí procento vysílacího času, tedy asi 14,5 minuty na jeden program denně. Televize předpokládá, že v roce 2004 získala z vysílání reklamy 1,04 miliardy korun, což by bylo o 172 milionů více než rok předtím. Letos ČT podle rozpočtu plánuje, že z reklamy získá 986 milionů.
Současný prodejce ARBOmedia s ČT spolupracuje od roku 1993, rok předtím agentura pracoval i pro tehdejší Československou televizi.
Podobné zprávy
Epic PR vstoupila do Asociace Public Relations (APRA)

Marketing společnosti Epson vede Renáta Dihlová
Marketing Pivovarů Staropramen pro Česko a Slovensko řídí David Zappe
