Smlouvu s novou mediální agenturou chce ČT podepsat v létě
Generální ředitel České televize Jiří Janeček vybere vítěze výběrového řízení na agenturu pro prodej reklamního času ve svém vysílání v nejbližších týdnech tak, aby smlouva mohla být podepsána v letních měsících. Informoval o tom obchodní ředitel ČT Martin Švehla. Do tendru na zakázku v hodnotě 340 milionů korun na léta 2006 až 2010 se podle něj přihlásily tři agentury – nynější ARBOmedia a dále Regie Radio Music a Media Marketing Services. Termín pro podání přihlášek vypršel ve středu. Ve čtvrtek vedení ČT otevře obálky s nabídkami, vyhodnotí je a posléze vybere vítěze. Rádi bychom výběr ukončili podpisem smlouvy během letních měsíců tak, aby si vítězný uchazeč mohl už letos na trhu připravit pozici, uvedl Švehla. Pořadí uchazečů by měla určit hodnotící komise, o jejíž sestavení požádal generální ředitel ČT ministra kultury Pavla Dostála.*