Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Smlouvu s novou mediální agenturou chce ČT podepsat v létě

Redakce MAM23. 6. 2005

Generální ředitel České televize Jiří Janeček vybere vítěze výběrového řízení na agenturu pro prodej reklamního času ve svém vysílání v nejbližších týdnech tak, aby smlouva mohla být podepsána v letních měsících. Informoval o tom obchodní ředitel ČT Martin Švehla. Do tendru na zakázku v hodnotě 340 milionů korun na léta 2006 až 2010 se podle něj přihlásily tři agentury – nynější ARBOmedia a dále Regie Radio Music a Media Marketing Services. Termín pro podání přihlášek vypršel ve středu. Ve čtvrtek vedení ČT otevře obálky s nabídkami, vyhodnotí je a posléze vybere vítěze. Rádi bychom výběr ukončili podpisem smlouvy během letních měsíců tak, aby si vítězný uchazeč mohl už letos na trhu připravit pozici, uvedl Švehla. Pořadí uchazečů by měla určit hodnotící komise, o jejíž sestavení požádal generální ředitel ČT ministra kultury Pavla Dostála.*

×

Výprodeje zahájili další obchodníci – Carrefour či Asko Nábytek

Starší článek

ARBOmedia dvojkou internetové reklamy v Polsku

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Prazdroj má v kampani Robbieho Williamse. Originál prý nic nepřebije, říkají pivovary

Hvězdou nového globálního spotu Plzeňského Prazdroje je vedle orosené sklenice piva britský zpěvák Robbie Williams. „Oba jsou ikonické originály a…
18. 4. 202118. 4. 2021
Lidé

DDB Prague posiluje kreativu a digitál

Lluis Rotger je nový expriential creative lead, Christophe Wechsler senior art director, Jiří Kirchner senior copywrighter a Ivan Krajčovič digitální stratég.
17. 4. 202117. 4. 2021
Marketing

Kultura si strategii maže na chleba

Nejde jen o oblékání, firemní kultura musí především pomáhat k vyšší výkonnosti byznysu, říká Pavel Kuhn ze společnosti Kogi Con.
17. 4. 202116. 4. 2021
Marketing

Mattoni poprvé uvádí plošně na trh plechovky

Minerální voda Mattoni představila novou řadu ochucené minerální vody Mattoni v plechovkách. Značka se tím stává první českou minerální vodou v plechovce,…
16. 4. 202116. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě
Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více