Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Rada Evropy vyzývá k uměřenému informování o terorismu

Redakce MAM21. 6. 2005

Parlamentní shromáždění Rady Evropy vyzvalo novináře, aby se ve zpravodajství o terorismu vyhnuli senzacechtivosti, protože tou teroristům jen nahrávají. Novináři by podle shromáždění měli vypracovat kodex, který by zajistil, že veřejnost bude o teroristických činech a hrozbách informována, aniž to nežádoucím způsobem přispěje ke zvýšení dopadu terorismu.
Po debatě, k níž dala základ zpráva českého senátora Josefa Jařaba, Parlamentní shromáždění apelovalo na novináře, aby se zdrželi zveřejňování šokujících snímků důsledků teroristických akcí, které se dotýká lidské důstojnosti obětí nebo přispívá k terorizujícímu účinku těchto akcí na veřejnost. Připomnělo, že teroristům jde právě o vyvolání strachu a chaosu mezi veřejností.
Parlamentní shromáždění však zároveň vyzvalo vlády evropských zemí, aby pod záminkou boje proti terorismu neomezovaly sdělovací prostředky v poskytování informací o terorismu a o reakci státních úřadů na teroristické činy a hrozby.
Parlamentní shromáždění je poradní orgán Rady Evropy, která sdružuje 46 evropských zemí a má za cíl především podporovat evropskou jednotu a ochranu lidských práv.

×

Koncern Heinz odkoupí divizi Danone

Starší článek

Další program chce Česká televize nabídnout příští rok

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Prazdroj má v kampani Robbieho Williamse. Originál prý nic nepřebije, říkají pivovary

Hvězdou nového globálního spotu Plzeňského Prazdroje je vedle orosené sklenice piva britský zpěvák Robbie Williams. „Oba jsou ikonické originály a…
18. 4. 202118. 4. 2021
Lidé

DDB Prague posiluje kreativu a digitál

Lluis Rotger je nový expriential creative lead, Christophe Wechsler senior art director, Jiří Kirchner senior copywrighter a Ivan Krajčovič digitální stratég.
17. 4. 202117. 4. 2021
Marketing

Kultura si strategii maže na chleba

Nejde jen o oblékání, firemní kultura musí především pomáhat k vyšší výkonnosti byznysu, říká Pavel Kuhn ze společnosti Kogi Con.
17. 4. 202116. 4. 2021
Marketing

Mattoni poprvé uvádí plošně na trh plechovky

Minerální voda Mattoni představila novou řadu ochucené minerální vody Mattoni v plechovkách. Značka se tím stává první českou minerální vodou v plechovce,…
16. 4. 202116. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě
Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více