Podíly na sledovanosti minulý týden vzrostly ČT1, ČT2 a Primě

24. 6. 2005 08:06

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Demagog.cz varuje v nové kampani před dezinformacemi

Projekt Demagog.cz spustil kampaň s cílem bojovat proti šíření dezinformací v České republice. Mottem „Dezinformace nás mohou zasáhnout více, než si myslíme“ se projekt snaží zdůraznit naléhavost osvěty veřejnosti o rizicích, která pro společnost čím dál více představují dezinformace.

Reklama
SDG

Podíly na sledovanosti přes celý den a v hlavním večerním čase minulý týden vzrostly ČT1, ČT2 a Primě, a to na úkor Novy. Vyplývá to z údajů, které zveřejnila Asociace televizních organizací na základě peoplemetrového měření firmy Mediaresearch.
V hlavním čase mezi 19:00 až 23:00 si oba programy České televize shodně vylepšily podíl o 1,9 procentního bodu; u ČT1 podíl činil 23,6 procenta, u ČT2 6,6 procenta. Prima si polepšila o desetinu bodu a její podíl byl 23 procent. Nova zaznamenala pokles svého podílu o 4,6 bodu na 41,3 procenta.
V podílu na celodenní sledovanosti si ČT1 polepšila o 1,1 bodu na 22,5 procenta, ČT2 pak o šest desetin bodu a její podíl byl 6,7 procenta. Prima si polepšila o čtyři desetiny bodu a její podíl stoupl na 22,9 procenta. Novu sledovalo 41,5 procenta diváků u obrazovek, což je méně o 2,1 bodu než o týden dříve.
Z 20 nejsledovanějších pořadů jich 17 odvysílala Nova, dva Prima a jeden ČT. Nejvíce diváků si vybralo středeční Televizní noviny na Nově, bylo jich 2,52 milionu, což představuje 29,7 procenta dospělých obyvatel.
Na 12. až 13. žebříčku Top 20 se umístil nejúspěšnější pořad ČT1, kterým byl díl seriálu Ranč U Zelené sedmy. Ujít si jej nenechalo 1,62 milionu diváků, tedy 19,1 procenta dospělých. Také na Primě si nejvíce diváků z její nabídky vybralo původní seriál. Zájem 1,54 milionu diváků, neboli 18,2 procenta dospělých o úterní díl Rodinných pout jej zařadil na 16. místo Top 20.
Z pořadů ČT2 si nejvíce lidí vybralo středeční koprodukční film Dům duchů, vidělo jej 653 000 diváků, což znamená 7,7 procenta dospělých.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Demagog.cz varuje v nové kampani před dezinformacemi

Demagog.cz varuje v nové kampani před dezinformacemi

Projekt Demagog.cz spustil kampaň s cílem bojovat proti šíření dezinformací v České republice. Mottem „Dezinformace nás mohou zasáhnout více, než si myslíme“ se projekt snaží zdůraznit naléhavost osvěty veřejnosti o rizicích, která pro společnost čím dál více představují dezinformace.