Mobilní vstupenky

20. 6. 2005 08:06

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Společnost British American Tabacco (BAT) ve spolupráci se společností Dimoco uvedla koncem května za pomoci mobilních vstupenek na maďarském trhu novou značku cigaret Kent. První taková kampaň byla dobře přijata a hostesky
v barech sesbíraly přes tři tisíce kontaktů. Hlavním úkolem bylo zaregistrovat se na akci přes internetové stránky na základě získaného kódu. BAT počítá i do budoucna s využíváním mobilního marketingu pro své netypické akce.

-mon-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.