Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Mluvčí roku v soutěži Komory PR Zeman a Samec

Redakce MAM15. 6. 2005

Tiskovým mluvčím roku 2004 ve státní sféře se stal Marek Zeman pracující pro ministerstvo financí, v kategorii věnované soukromé sféře zvítězil Karel Samec ze Škoda Holdingu. Titul Němá barikáda, určený pracovníkům institucí, s nimiž je podle názoru novinářů spolupráce utrpením, získala mluvčí Eurotelu Diana Dobálová.
Výsledky prvního ročníku soutěže, v níž rozhodovaly hlasy více než dvou stovek novinářů, vyhlásil pořadatel, profesní sdružení Komora PR. Ve státní sféře si druhé místo vysloužil mluvčí ministerstva spravedlnosti Petr Dimun, třetí místo získala Jana Víšková z CzechInvestu. Druhé místo mezi mluvčími firem soukromé sféry zaujal Petr Šťáhlavský z Českých drah, na třetím se umístil František Polák z Metrostavu. Pořadí na dalších místech v kategorii Němá barikáda pořadatel nezveřejnil.*

×

ÚOOÚ dostal kvůli vymáhání poplatků desítky stížností na ČT

Starší článek

Reklama chce vzlétnout do vesmíru

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Dove/Unilever

Dove se snaží vrátit dívkám sebevědomí, bojuje proti retuši

Kosmetická značka Dove společnosti Unilever představila nové video v rámci Dove projektu sebedůvěry. Poukazuje v něm na fenomén retušování selfíček pro…
23. 4. 202123. 4. 2021
Akce

Veletrhy vyhlížejí podzim s nadějí. Online a hybridní formy nejsou cestou z krize

Z průzkumu mezi vystavovateli vyplývá, že online formy výstav a veletrhů nejsou pro nikoho optimální, jde spíše o vhodný doplněk klasických formátů.
22. 4. 202122. 4. 2021
Akce

Young Lions: Katogorii Print vyhráli David Böhm a Richard Vlček z Publicis Groupe

Minimalismus bojující s ironií ukazuje vítězný návrh reklamy pro Českou veganskou společnost, která horuje za vyšší podíl rostlinné stravy.
22. 4. 202122. 4. 2021
Média

Česká televize je nejsledovanější od olympiády v Naganu

Česká televize zažívá největší zájem diváků za posledních 23 let, kdy zažívala rekordy během českého vítězného hokejového tažení na olympiádě v Naganu. Od…
22. 4. 202122. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Marketing společnosti Epson vede Renáta Dihlová
Marketing Pivovarů Staropramen pro Česko a Slovensko řídí David Zappe

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více