Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Mazda má novou agenturu

Redakce MAM20. 6. 2005


Domácí zastoupení japonské automobilky Mazda se po 3,5 letech rozešlo s reklamní agenturou Felber, Kristofori & Greif (FKG). Od počátku července ji nahradí síť JWT, jež bude mít na starosti reklamní rozpočet Mazdy v České republice a na Slovensku.
JWT ještě pod jménem Ark Thompson zajišťovala reklamu Mazdy před jejím odchodem k FKG a pracuje pro značku Mazda ve světě. Felber, Kristofori & Greif bude i nadále vymýšlet propagaci značky Mitsubishi, kterou firmy patřící pod společnost Auto Palace Group (APG) spolu s Mazdou a Hyundaiem v České republice rovněž zastupují. Felber, Kristofori & Greif měla původně spolupracovat pouze na uvedení modelu Colt (vznikl pro něj původní český spot), nyní se však dovozce Mitsubishi rozhodl tendr nevypisovat a s agenturou pokračovat dál.
Spolu s klientem přešla do JWT i account manažerka Soňa Ontlová, jež měla Mazdu v původní agentuře na starosti. Za první tři měsíce letošního roku zaregistrovala Mazda na domácím trhu podle statistiky Sdružení dovozců automobilů 134 vozů, což je o 162 méně než za stejné období v roce 2004. Mazda je dnes součástí automobilky Ford.


01_mazda.jpg ()
Návrat po letech. Po téměř čtyřech letech se česká Mazda vrací k síti JWT, jež pro značku pracuje na globální úrovni.

×

Al-Káida v Iráku nespokojena se zpravodajstvím Al-Džazíry

Starší článek

Kasa.cz za hranice

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Knowlimits

Komunikační agentura Knowlimits uspěla v žebříčku RECMA

Pařížský institut zařadil v reportu Quali-pack Knowlimits na první místo mezi českými mediálními agenturami s hodnocením „high profile“. Díky uzavřeným…
15. 4. 202115. 4. 2021
Marketing

Konec předsudků proti nealko pivu. Birell přichází s novou kampaní od VCCP

Značka Birell spouští v České republice a na Slovensku novou kampaň zaměřenou na základní řadu neochucených nealkoholických piv. Cílem komunikace je…
15. 4. 202115. 4. 2021
Marketing

Aures Holdings expanduje s projektem Driverama do západní Evropy

Online projekt Driverama zahájí na trhu v Německu, do pěti let se rozšíří do dalších jedenácti evropských zemí. Akcionáři dají na expanzi stovky milionů eur.
15. 4. 202115. 4. 2021
Akce

Soutěž Lemur hlásí rekord v počtu přihlášek

Do šestnáctého ročníku prestižní soutěže Lemur – Česká cena za PR se přihlásilo 182 projektů, což je o meziročně o 50 procent více. Celkem dorazilo…
15. 4. 202115. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě
Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více