Mazda má novou agenturu
Domácí zastoupení japonské automobilky Mazda se po 3,5 letech rozešlo s reklamní agenturou Felber, Kristofori & Greif (FKG). Od počátku července ji nahradí síť JWT, jež bude mít na starosti reklamní rozpočet Mazdy v České republice a na Slovensku.
JWT ještě pod jménem Ark Thompson zajišťovala reklamu Mazdy před jejím odchodem k FKG a pracuje pro značku Mazda ve světě. Felber, Kristofori & Greif bude i nadále vymýšlet propagaci značky Mitsubishi, kterou firmy patřící pod společnost Auto Palace Group (APG) spolu s Mazdou a Hyundaiem v České republice rovněž zastupují. Felber, Kristofori & Greif měla původně spolupracovat pouze na uvedení modelu Colt (vznikl pro něj původní český spot), nyní se však dovozce Mitsubishi rozhodl tendr nevypisovat a s agenturou pokračovat dál.
Spolu s klientem přešla do JWT i account manažerka Soňa Ontlová, jež měla Mazdu v původní agentuře na starosti. Za první tři měsíce letošního roku zaregistrovala Mazda na domácím trhu podle statistiky Sdružení dovozců automobilů 134 vozů, což je o 162 méně než za stejné období v roce 2004. Mazda je dnes součástí automobilky Ford.
Návrat po letech. Po téměř čtyřech letech se česká Mazda vrací k síti JWT, jež pro značku pracuje na globální úrovni.
Podobné zprávy

Komunikační agentura Knowlimits uspěla v žebříčku RECMA
