Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Mazda má novou agenturu

Redakce MAM20. 6. 2005

Domácí zastoupení japonské automobilky Mazda se po 3,5 letech rozešlo s reklamní agenturou Felber, Kristofori & Greif (FKG). Od počátku července ji nahradí síť JWT, jež bude mít na starosti reklamní rozpočet Mazdy v České republice a na Slovensku.
JWT ještě pod jménem Ark Thompson zajišťovala reklamu Mazdy před jejím odchodem k FKG a pracuje pro značku Mazda ve světě. Felber, Kristofori & Greif bude i nadále vymýšlet propagaci značky Mitsubishi, kterou firmy patřící pod společnost Auto Palace Group (APG) spolu s Mazdou a Hyundaiem v České republice rovněž zastupují. Felber, Kristofori & Greif měla původně spolupracovat pouze na uvedení modelu Colt (vznikl pro něj původní český spot), nyní se však dovozce Mitsubishi rozhodl tendr nevypisovat a s agenturou pokračovat dál.
Spolu s klientem přešla do JWT i account manažerka Soňa Ontlová, jež měla Mazdu v původní agentuře na starosti. Za první tři měsíce letošního roku zaregistrovala Mazda na domácím trhu podle statistiky Sdružení dovozců automobilů 134 vozů, což je o 162 méně než za stejné období v roce 2004. Mazda je dnes součástí automobilky Ford.

-Jindřich Jirásek-

×

ČRo vysílá v Chorvatsku čtvrthodinu denně pro české turisty

Starší článek

Co chystají Sanoma a Stratosféra?

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pxhere

Zájem o hry na vzestupu. Jak jej využít?

Tuzemská herní vývojářská studia mají za sebou rekordní rok. Za pandemie lidé hledající zábavu hrají více, jaké příležitosti to inzerentům i tvůrcům nabízí?
11. 4. 202111. 4. 2021
Média

Měření sledovanosti se musí změnit, shodují se manažeři. Domluví se? Jak?

Jak si čtenáři tištěného MAM č. 14 mohli přečíst už v úterý 6. dubna, většina oslovených televizních manažerek a manažerů očekává změny na poli…
10. 4. 202110. 4. 2021
Marketing

V marketingu se více soustředíme na značku

Nové kampani Staropramenu přezdívají v pivovarech Hrdinové. „Reprezentovat je pro nás nejvíc,“ shrnuje její koncept David Šeberle.
10. 4. 202111. 4. 2021
Marketing

Bez jasné online strategie se necháváte smýkat chaosem

Význam online aktivit pro firmy dramaticky roste a zapojení do internetového světa může být otázkou přežití. Bohužel s překotným růstem bývají spojené i…
10. 4. 20218. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Dita Stejskalová vede též marketing pro VMLY&R
Externí komunikaci operátora T-Mobile vede Zuzana Svobodová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více