Maxxium ČR uzavřela distribuční smlouvu s E.& J. Gallo

10. 6. 2005 00:06

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Společnost Maxxium Czech, distributor destilátů a vín, uzavřela smlouvu s druhým největším producentem vína na světě, americkým vinařstvím Ernest & Julio Gallo. Tříletý kontrakt je základem očekávaného razantního vstupu americké firmy na český a prostřednictvím Maxxium Slovakia také na slovenský trh.
Firma bude distribuovat několik produktových řad pod značkou Ernest & Julio Gallo v maloobchodě i do gastronomických zařízení.
Vinařství E. & J. Gallo zaměstnává přes 4600 lidí ve více než 90 zemích. Produkuje takřka 70 milionů devítilitrových kartonů vína ročně. Firma byla založena v roce 1933 bratry Gallovými v Modestu v Kalifornii (USA).
Maxxium Czech je součástí Maxxium Worldwide a na českém trhu působí od roku 2001. Do portfolia společnosti patří například značky lihovin Metaxa, Absolut vodka nebo Jim Beam, a také značky vín od světových producentů.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.