Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Karneval spustil Film+, na podzim chystá ostré digitální vysílání

Redakce MAM22. 6. 2005

Provozovatel kabelové sítě Karneval spustil program filmový kanál Film+, který bude součástí nabídky Komplet. V této nabídce, která stojí měsíčně 499, tak má nyní šest programů zaměřených na dlouhometrážní snímky. Zároveň síť chystá spustit regulérní digitální kabelové vysílání. “Přesný termín zatím nemáme, ale určitě to bude na podzim,” řekl
obchodní ředitel Karnevalu Dušan Jelínek.
Nový filmový kanál je zaměřen zejména na novější filmy americké a evropské produkce; promítané snímky by měly pocházet z doby od 80. let minulého století do současnosti. Program bude vysílat 24 hodin denně, celý je česky dabovaný a vysílání nebude přerušováno reklamou, uvedli zástupci společnosti.
Provozovatelem programu je maďarská společnost IKO Cable, která je součástí skupiny IKO Media Group. Na český televizní trh tato skupina pronikla například tím, že televizi Prima prodala práva na reality-show VyVolení. Do budoucna hodlá Karneval a IKO Cable dále spolupracovat. “Na podzim budeme mít i prodejnu filmů spojenou s Film+ a chystáme i promítání snímků v některých premiérových kinech,” řekl generální ředitel IKO Cable Tamás Kökény.
Na podzim hodlá také Karneval spustit digitální kabelové vysílání, které v současné době zatím testuje ve stovce českých domácností; to zatím v republice nikdo neprovozuje. Sledovat digitální kabelové vysílání je možné stejně jako u digitálního pozemního vysílání pouze prostřednictvím takzvaného set-top boxu.
Výhodou je podle Jelínka to, že diváci si budou moci pružněji vybírat programy, které chtějí sledovat; nyní musí volit z nabídky určitých balíčků a nelze jednotlivé programy kombinovat. “Přibudou i nové kanály,” podotkl Jelínek s tím, že konkrétní nabídku zveřejní Karneval až před zahájením tohoto vysílání. Analogové kabelové vysílání přitom zůstane zachováno.
V České republice od roku 2000 existuje zkušební digitální vysílání přes pozemní vysílače. Pět let také v České republice funguje satelitní digitální vysílání.

×

PNS vyplatí ze zisku dividendu deset korun na akcii

Starší článek

Odchod šéfa vrhl Havas do nejistoty

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Prazdroj má v kampani Robbieho Williamse. Originál prý nic nepřebije, říkají pivovary

Hvězdou nového globálního spotu Plzeňského Prazdroje je vedle orosené sklenice piva britský zpěvák Robbie Williams. „Oba jsou ikonické originály a…
18. 4. 202118. 4. 2021
Lidé

DDB Prague posiluje kreativu a digitál

Lluis Rotger je nový expriential creative lead, Christophe Wechsler senior art director, Jiří Kirchner senior copywrighter a Ivan Krajčovič digitální stratég.
17. 4. 202117. 4. 2021
Marketing

Kultura si strategii maže na chleba

Nejde jen o oblékání, firemní kultura musí především pomáhat k vyšší výkonnosti byznysu, říká Pavel Kuhn ze společnosti Kogi Con.
17. 4. 202116. 4. 2021
Marketing

Mattoni poprvé uvádí plošně na trh plechovky

Minerální voda Mattoni představila novou řadu ochucené minerální vody Mattoni v plechovkách. Značka se tím stává první českou minerální vodou v plechovce,…
16. 4. 202116. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě
Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více