Jaguar vybírá reklamní agenturu
Značka Jaguar hledá novou reklamní agenturu. Podle informací M&M bylo napřímo osloveno několik vybraných agentur, z nichž se ve finále utkají Jazz Communications a Kaspen. O vítězi by mělo být rozhodnuto v nejbližší době.
Tendr vypsal už nový dovozce britských luxusních automobilů, společnost A.M.T. Group, jež v České republice zastupuje terénní vozy Land Rover. Ten by měl distribuci Jaguaru převzít od září.
Dosavadní dlouholetý zástupce značky, společnost Motokov, spolupracovala na propagaci Jaguaru s reklamní agenturou T.T.V.
Od ledna do května letošního roku investoval Jaguar do nákupu reklamní plochy v médiích podle monitoringu společnosti TNS A-Connect 777 500 korun, za celý loňský rok pak necelých půl milionu. Více než reklamní rozpočet automobilky v České republice je tak zatím zajímavá prestiž, kterou značka agentuře propůjčuje.
Jaguar společně s Land Roverem a Volvem patří do prémiové skupiny PAG automobilky Ford. Distribuce Volva na českém trhu však nadále zůstává oddělena.
-Jindřich Jirásek-
Podobné zprávy
Americké realitní tržiště má magický spot natočený v Praze
Apple už brzy marketérům ztíží měření kampaní a cílení reklam
