Internetový Houser rozšířil zacílení

24. 6. 2005 08:06

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Pražský časopis Houser rekonstruoval své internetové stránky, které se tak vymanily z čistě pražského zaměření a umožňují obyvateli téměř každého města v ČR snadný přístup k informacím o tom, co se v jeho regionu v oblasti kultury děje.
S tímto novým projektem se za poslední měsíc ztotožnili například klienti Kit Kat, Tiscali, Frisco nebo KFC, kteří sem umístili svou reklamu. Vydavatelství časopisu Houser navíc připravuje další stránky zaměřené speciálně na festivaly v sezóně roku 2005. Tento projekt byl realizován také v loňském roce.

-mav-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.