Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

InBev bude přes Pepsi prodávat v Polsku pivo Beck’s

Redakce MAM30. 6. 2005

Belgická společnost InBev, která je objemově největším výrobcem piva na světě, hodlá vstoupit na polský trh s jednou ze svých tří globálních značek – německým pivem Beck’s. Vlastník českých Pivovarů Staropramen přitom nechá distribuovat toto pivo na největším trhu z nových členských zemí Evropské unie firmu PepsiAmericas, stáčírnu nápojů americké společnosti PepsiCo.
Belgická skupina sdělila, že uzavřela s PepsiAmericas exkluzivní dohodu o využití její prodejní a distribuční sítě k prodeji piva Beck’s v Polsku. “Polský pivní trh je atraktivní, představuje více než 30 milionů hektolitrů (ročně) a roste o čtyři procenta za rok,” uvedl InBev důvody nástupu na tento trh.
Belgický koncern je zatím na polském trhu přítomen jen v podobě omezeného exportu německého piva Franziskaner, uvedla mluvčí InBev Marianne Amssomsová. Společnost předpokládá, že místní spotřebitelé se budou stále více přesouvat ke kvalitnějším “prémiovým” značkám.
Podle analytiků je partnerská dohoda pro polský trh chytrým způsobem, jak vstoupit na trh ovládaný konkurenty, aniž by firma musela podnikat velké akvizice nebo stavět pivovar na zelené louce. “Nemusejí investovat nic,” řekl agentuře Reuters analytik banky Fortis Bart Jooris. Dynamický trh polského piva již mají rozděleny koncerny SABMiller, Heineken a Carlsberg.
Tento týden již InBev oznámil uvedení své další globální značky Stella Artois na trh Brazílie prostřednictvím své místní dceřiné společnosti AmBev. InBev je přes AmBev propojen s Pepsi i na americkém kontinentu, protože brazilská firma je jednou ze stáčíren nápojů Pepsi.
PepsiAmericas je druhou největší stáčírnou nápojů Pepsi a firmě PepsiCo patří ze 41 procent. V Polsku dodává do více než 40 000 maloobchodních míst.

×

Českou reklamní Agenturou roku 2004 Euro RSCG Praha

Starší článek

Řeč o Iráku byla nejméně sledovaným Bushovým projevem

Novější článek

Podobné zprávy

Akce
Foto: Young Lions

Young Lions: Media ovládli Andrea Michel a Matěj Buďárek z Marketup

Jak sesbírat 200 tisíc nepoužívaných telefonů? Hledejte zlatý poklad v Praze, říká vítězný návrh kampaně kategorie Media v letošním ročníku soutěže Young Lions.
19. 4. 202119. 4. 2021
Lidé

Tescu bude v Česku šéfovat Katarína Navrátilová

Společnost Tesco výrazně posílila lokální středoevropské týmy včetně toho českého. Zároveň upravila strukturu vedení, která má být více flexibilní, aby…
19. 4. 202119. 4. 2021
Zprávy

Obrat e-shopů byl prvním kvartálu o 16 miliard korun vyšší než loni

Obrat českých e-shopů se podle analýzy společnosti Shoptet v letošním prvním kvartálu oproti loňskému zvýšil o 16 miliard korun. Zatímco v prvním čtvrtletí…
19. 4. 202119. 4. 2021
Marketing

Hornbach v kampani zdobí budovy, vraky, sloupy i „knihobudky“

Hobby market Hornbach v duchu claimu své letošní jarní kampaně „Zahrada může být kdekoliv“ oživuje zelení nudné křižovatky, vchody do metra i vraky aut. Za…
19. 4. 202119. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

DDB Prague posiluje kreativu a digitál
Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více