iDnes s reklamními novinkami

24. 6. 2005 10:06

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Nové inzertní možnosti přinese od 1. září nový ceník reklamních ploch zpravodajského portálu iDnes provozovaného divizí Multimedia vydavatelství Mafra.První novinkou je projekt Show iDnes, který bude spuštěn 1. září. Inzerenti na něm mohou pro svou propagaci využít veškeré reklamní formáty běžné na serverech rodiny iDnes. Jde o společný projekt iDnes, televize Óčko, rádií Expresradia a Classic FM a hudebního časopisu Filter, zaměřený na mladší cílovou skupinu se zájmem o dění na současné hudební scéně. V ceníku se nově objevuje personální server JobDnes, společný projekt iDnes a MF Dnes, na němž si klienti mohou objednat exkluzivní pozici MegaBoard – 992 x 100 pxl.
Počínaje 1. listopadem bude obchodní oddělení iDNES zajišťovat také prodej reklamních ploch na serveru Lidovky. Zde budou klientům k dispozici stejné formáty jako na iDnes, včetně textové inzerce, přičemž reklamní plochy si zájemci mohou rezervovat již od 1. září.
Kromě reklamních kampaní pouze na stránkách tohoto serveru bude možné si zakoupit i produkt iKombi. Jedná se o kombinovanou reklamu na serverech Lidovky a Zprávy iDnes – stejný formát získá klient na obou serverech za speciální výhodnou cenu.
Ceny reklamních formátů na stávajících serverech rodiny iDNES se mění v několika málo případech. Mírné navýšení zaznamenají klienti pouze u nejprodávanějších formátů (MegaBoard a Wide Square) na titulní straně a na serverech Zprávy iDnes a Sport iDnes.*

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.