Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Handelsblatt expanduje dále na východ

Redakce MAM22. 6. 2005

Střední a východní Evropa je stále atraktivnější pro zahraniční mediální společnosti. Jako jedno z prvních německých vydavatelství nyní do Ukrajiny expandovala společnost Verlagsgruppe Handelsblatt (VHB), která je také většinovým vlastníkem vydavatele Hospodářských novin – společnosti Economia.
Verlagsgruppe Handelsblatt založilo na Ukrajině společně s tamním vydavatelstvím Invest Gazeta joint venture, nakladatelství pro ekonomický tisk, Ekonomika.
Nový koncern bude vydávat časopis Invest Gazeta a týdeník Ukrainskaja Investicionnaja Gazeta, který je obdobou Obchodního věstníku. “Ukrajina patří ke klíčovým trhům ve střední a východní Evropě a vykazuje značný růst. Především po politických změnách v minulém roce a liberalizačních opatřeních hospodářský vývoj ještě posílil. Trh má podle našeho názoru velký potenciál,” řekl Harald Müsse, šéf vedení VHB.
V nové firmě drží německé nakladatelství 51procentní podíl, společníci Invest Gazeta – Igor Ljašenko a Stanislav Schum – mají každý 14,5 procenta. Zbylých dvacet procent má Miroslav Pavel, předseda představenstva české Economie. Dohoda o založení společnosti Ekonomika začne platit od 1. července 2005, sídlem nové firmy bude Kyjev. Vedení převezmou Ljašenko a Pavel.
“Ekonomika spojuje nakladatelské know-how skupiny Handelsblatt a našich znalostí zdejšího trhu – lepší tato kombinace být nemůže. Jsem si jist, že nakladatelství bude mít se svými tituly velký ohlas,” zdůraznil Ljašenko.
Do střední a východní Evropy začalo VHB expandovat v rámci skupiny Eurexpansion již v roce 1990, podíl na společnosti Economia převzalo v roce 1994. Počátkem letošního roku VHB založilo ekonomické vydavatelství v Bulharsku, Economedia, které vydává ekonomický deník Dnevnik a časopis Capital. “Trhy ve střední a východní Evropě mají v oblasti ekonomického tisku velký růstový potenciál. Naše nové aktivity v Bulharsku a na Ukrajině zajisté nejsou poslední v tomto směru,” uvedl Müsse.
Verlagsgruppe Handelsblatt je dceřinou společností nakladatelství Verlagsgruppe Georg von Holtzbrinck, od roku 1946 vydává vedoucí německý ekonomický deník Handelsblatt. VHB má také strategické partnerství s nakladatelstvím Dow Jones&Company, které vydává deník “The Wall Street Journal Europe”.


Hospodářské noviny, 22.6.2005, autor: bb, HB



050622-18c ()

×

Šokující spoty mají omezit počet obětí na rakouských silnicích

Starší článek

CME může vstoupit na pražskou burzu

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé
Foto: Dentsu

Další odchod z Dentsu. Vedení skupiny opouští Lenka Auerová

Krátce poté, co se z agentury Adexpres rozhodl odejít její zakladatel a managing director Jan Galgonek, opouští agenturu rovněž její provozní ředitelka…
13. 4. 202113. 4. 2021
Média

Konference Digimedia se přesouvá na září

Kvůli pandemii a prodlevě v očkování se konference o rozhlasové a televizní digitalizaci a mobilní komunikaci posouvá z 10. června na 22. září.
12. 4. 202112. 4. 2021
Marketing

Agresivitu za volantem pomůže odnaučit série videí s komikem Tigranem Hovakimyanem

Mladí řidiči jsou na silnicích až 2,5 krát rizikovější. Každý pátý majitel auta ve věku 18 let způsobí nehodu. V kampani proti agresivitě za volantem proto…
12. 4. 202112. 4. 2021
Marketing

Nestlé představuje přírodní kakao v kampani od MSL

Online komunikace zaměřená na tradiční i přírodní kakao poběží až do letošních Vánoc. Probíhá na Instagramu a blogu influencerky Markéty Marešové.
12. 4. 202112. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Michaela Lelková vede brand marketing Zoot. Do e-shopu přišla z Ikea ČR
Dita Stejskalová vede též marketing pro VMLY&R

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více