Ewing Public Relations re-certifikovala služby

16. 6. 2005 09:06

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Agentura Ewing Public Relations (EPR) úspěšně prošla certifikací, která se u agentur v působnosti Public Relations provádí v České republice podle britské metodiky certifikace CMS (Consultancy Management Standard). Podstatou je hodnocení kvality řízení poradenských firem v oblasti Public Relations. Tento audit se zaměřuje na osm oblastí: například na plánování, finanční řízení, práci s lidskými zdroji nebo vedení projektu. Certifikace se povinně opakuje každé dva roky, přičemž první certifikací EPR úspěšně získala již v květnu 2003. Certifikace je podmínkou členství v Asociaci PR agentur České republiky (APRA) a dokládá profesionalitu dané agentury působící v Public Relations.

-zem-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.