Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

CzechTourism chce dát na propagaci dovolené v ČR 35 milionů Kč

Redakce MAM30. 6. 2005

Agentura CzechTourism chce investovat do reklamní kampaně na propagaci domácí turistiky 35 milionů korun. Větší část peněz chce získat ze zdrojů Evropské unie. Kampaň by se měla uskutečnit příští rok, počítá se s reklamou v tisku a rozhlase a s vytvořením centrální stránky s nabídkami regionů na internetu, informovala Veronika Váňová z CzechTourismu.
Cílem kampaně je přimět české turisty k tomu, aby trávili svou dovolenou v České republice. “Samozřejmě nemáme moře, a tak nemůžeme konkurovat hlavní letní dovolené, ale chceme Čechy přimět k tomu, aby poznáváním své země trávili prodloužené víkendy nebo svou druhou dovolenou,” řekla Váňová. Na zahraniční dovolené Češi utrácejí ročně 70 miliard korun, na domácí jen 20 miliard. “Chceme toto skóre obrátit,” dodala.
Regiony mají možnost prezentovat se na akcích CzechTourismu již nyní. Nabídku představují na veletrzích v cizině i doma, na internetu CzechTourismu i v katalozích zaměřených na konkrétní typy turistiky.
V budově ministerstva pro místní rozvoj na Staroměstském náměstí, kde sídlí Informační centrum venkovských regionů, se každý týden jeden region představí. Pracovníci centra navíc celoročně poskytují cizincům i Čechům informace, zpracovávají pro ně cestovní plány s možnostmi dopravy, ubytování či programů.
Regiony možnost spolupráce s informačním centrem neberou jen jako příležitost k prezentaci, ale také jako možnost získat nové zkušenosti. Podle zástupce Rýmařovska představitelé mikroregionu až na týdenní prezentaci regionu v centru Prahy zjistili, o co by měli turisté v jejich kraji vlastně zájem. Oblast je vhodná pro agroturisitku, po které je ze strany lidí poptávka. Problémem je však nedostatek rodinných penzionů nebo statků, které by tyto služby nabízely.
Naopak například Buchlovsko již má infrastrukturu vybudovanou a informační centrum využívá hlavně jako možnost své programy prezentovat. Buchlovsko nabízí velkomoravskou poutní trasu, cyklostezky, církevní i historické památky, přírodu i koupání. Ubytování je v regionu možné najít ve všech kategoriích.
Podle manažera informačního centra Jiřího Markla by prezentace v centru mohla zvýšit návštěvnost jednotlivých regionů až o deset procent. V současnosti jezdí do Česka šest milionů cizinců, z nichž se do regionů dostane jen 2,5 milionu. Češi loni uskutečnili 5,5 milionu dovolenkových cest po Česku.

×

Air Berlin v Německu prodává letenky v supermarketu

Starší článek

Rada ČT dál neúplná

Novější článek

Podobné zprávy

Extra
Foto: Sprinx Consulting s.r.o.

Salesforce není jen obchodní systém – stále více pomáhá i s marketingem

Klasická role CRM při shromažďování kontaktů a interakcí se zákazníky přestává stačit – roste zájem o nástroje na podporu akvizice…
19. 4. 202119. 4. 2021
Newsletter

Každý si myslí, že v práci jen hraju hry

Společenské hry jsou jedním z mála segmentů trhu, kterému se dařilo, říká Pavel Prachař z Mindoku
19. 4. 202115. 4. 2021
Newsletter

KOMENTÁŘ: Značky a jejich politický engagement

Před pár dny vypukla v mé sociální bublině zajímavá debata kolem postu Davida Navrátila z České spořitelny, který poukazoval na průzkum od Deloitte…
19. 4. 202118. 4. 2021
Marketing

Jarní kampaň Zoot: „I bez retuší vám to sluší“

Český e-shop s módou Zoot v aktuální jarní kampani slibuje zákazníkům vypadat dobře i v reálném světě. Naráží tím na často vyumělkovaný a retušovaný vzhled…
19. 4. 202119. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

DDB Prague posiluje kreativu a digitál
Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více