Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

ČRo vysílá v Chorvatsku čtvrthodinu denně pro české turisty

Redakce MAM20. 6. 2005

Český rozhlas 1 – Radiožurnál spustil v sobotu vysílání pro české turisty v Chorvatsku. Každý den od 18:05 do 18:20 bude na několika frekvencích Radia Split až do 10. září možné slyšet zprávy v češtině, nebudou chybět praktické informace pro turisty, informovala Eliška Klepalová z Radiožurnálu.
“Pro turisty v Dalmácii také připravujeme turistické informace a zajímavosti, tipy na výlety, zprávy o počasí, sportovní a kulturní události,” uvedla. Lidé se dozvědí i o stavu v silniční, letecké i vodní dopravě a další zprávy.
Vysílání lze podle informací Radiožurnálu naladit na pobřeží Dalmácie od Zadaru a Biogradu na moru, přes Šibenik, Primošten, Split, Omiš, Makarskou riviéru po Orebič na poloostrově Pelješac a na ostrovech Hvar, Brač, Korčula, Šolta či Vis. Radiožurnál je na frekvencích Radia Split 88,4 FM, 100,2 FM, 101 FM, 102 FM nebo 104,5 FM.
Radiožurnál je zřejmě jedinou českou stanicí, kterou bude možné na frekvencích FM v Chorvatsku naladit. Podle vyjádření zástupců dalších celoplošných stanic Frekvence 1, Evropa 2 a Impuls, které ČTK oslovila, se tato rádia v Chorvatsku vysílat z technických důvodů nechystají. Vysílání mnohých českých rádiových stanic je v zahraničí možné poslouchat prostřednictvím internetu, podmínkou je však dostatečně kvalitní připojení.

×

Britský úřad se obává narušení hospodářské soutěže ze strany BBC

Starší článek

Mazda má novou agenturu

Novější článek

Podobné zprávy

Sport
Foto: iStock

ČT získala práva na vysílání Evropské ligy UEFA pro další tři sezóny

České televizi se podařilo získat práva na Evropskou ligu UEFA i nově ustavenou Evropskou konferenční ligu UEFA, a to až do roku 2024. Vlastní také práva…
15. 4. 202115. 4. 2021
Marketing

Bonami odstartovalo svoji zatím největší televizní kampaň

Bonami, prodejce nábytku a potřeb pro domácnost a zahradu, tento týden odstartoval rozsáhlou televizní kampaň na podporu brand awareness v České republice,…
15. 4. 202115. 4. 2021
Akce

Výsledky soutěže Shoproku: zvítězil lidl-shop.cz, uspěl 4camping.cz nebo Scuk

Nejpopulárnějším českým e-shopem podle hlasování zákazníků se stal Lidl-shop.cz. Tím nejkvalitnějším na základě recenzí a hodnocení, absolutním vítězem…
15. 4. 202115. 4. 2021
Média

Komunikační agentura Knowlimits uspěla v žebříčku RECMA

Pařížský institut zařadil v reportu Quali-pack Knowlimits na první místo mezi českými mediálními agenturami s hodnocením „high profile“. Díky uzavřeným…
15. 4. 202115. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě
Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více