Českou reklamní Agenturou roku 2004 se stala Euro RSCG Praha a obhájila tak vítězství z předchozího ročníku. Vítěze šestého ročníku soutěže vyhlásil týdeník Strategie, který soutěž pořádá ve spolupráci s Asociací komunikačních agentur.
„Zvítězí ta agentura, která v reklamním víceboji, mezi jehož disciplíny patří kreativní a efektivní soutěže, image v očích zadavatelů reklamy a ekonomická výkonnost, nasbírá nejvíce bodů,“ sdělil Pavel Černý za pořadatele.
Druhé místo získala agentura Mark/BBDO, třetí skončila Ogilvy & Mather. Nejvýraznější změnou proti loňskému hodnocení je podle Černého určitě třetí a pátá pozice pro Ogilvy & Mather, resp. McCann Erickson. Tyto dvě agentury se v minulém roce na žebříčku vůbec neobjevily, poznamenal.
Za šest let dosavadní existence hodnocení se na stupních vítězů vystřídalo pouze pět agentur: Leo Burnett Advertising (LBA), Mark/BBDO, Euro RSCG, Ogilvy & Mather a Young & Rubicam. První tři z nich se mohou pyšnit vždy dvěma vítězstvími, LBA zvítězil v letech 1999 a 2000, Mark/BBDO pak v letech 2001 a 2002.
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).