Slovenské televize, které vysílají české seriály, jsou spokojené s jejich sledovaností. TV Markíza nasadila v polovině května seriál Pojišťovna štěstí a televize JOJ nabízí Rodinná pouta. Diváci se rádi dívají na český televizní seriál, shodně tvrdí představitelé obou televizí.
Podle mluvčího JOJ Ľudovíta Tótha se televize na základě diváckých ohlasů rozhodla seriál přesunout do lepšího vysílacího času. „Jsme spokojeni. Od chvíle, kdy jsme Rodinná pouta přesunuli z 16:30 na 20:00, dosáhli jsme nejlepšího tržního 24hodinového podílu a druhého průměrného podílu v týdnu,“ uvedl Tóth. V novém vysílacím čase sleduje seriál téměř 200 000 lidí, dodal. JOJ vysílá Rodinná pouta čtyřikrát týdně.
Markíza nabízí Pojišťovnu štěstí dvakrát týdně, také v hlavním vysílacím času. „Seriál i navzdory tomu, že ho vysíláme v letním období, naplňuje v sledovanosti a hlavně v dosahovaných podílech na trhu očekávání TV Markíza,“ sdělila mluvčí televize Ivana Semjanová.
Podle mluvčí je průměrná sledovanost seriálu 15,2 procenta a průměrný podíl 39,9 procenta. U nejsilnější cílové skupiny, kterou představují ženy od 18 let, stoupla sledovanost na 22,9 procenta.
Třináctidílný seriál Pojišťovna štěstí sledovaly v Česku téměř tři miliony diváků a v roce 2006 by se měl dočkat pokračování. Rodinná pouta vysílá televize Prima již v jejich druhé řadě. V posledních týdnech první série seriál pravidelně bodoval v Top 20 nejsledovanějších pořadů všech čtyř českých celoplošných programů.
Puma s Fotbalovou asociací České republiky představily nové dresy
Puma ve spolupráci s Fotbalovou asociací České republiky slavnostně představila dresy národního týmu pro nadcházející 2 období, ve kterých si mimo jiné reprezentanti zahrají letošní Euro.