Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Česká pojišťovna prodala Krátký film

Redakce MAM24. 6. 2005

Česká pojišťovna prodala svůj zhruba 91procentní podíl ve filmové a produkční společnosti Krátký film Praha olomoucké firmě ITS Complex. Hodnotu jarní transakce s majoritním balíkem akcií Krátkého filmu Praha, jehož základní kapitál činí 80,8 milionu korun, společnosti nezveřejnily.
“Šlo o standardní obchodní příležitost, které jsem využil. Mým záměrem je činnost Krátkého filmu Praha dále rozvíjet,” řekl Richard Benýšek, který je jediným vlastníkem firmy ITS Complex.
Krátký film Praha v loňském roce podle auditovaných výsledků snížil ztrátu ze 47 milionů korun v roce 2003 na 17 milionů korun. Výkony Krátkého filmu loni klesly ze 36 milionů korun v roce 2003 na 23,8 milionu korun.
Řádná valná hromada Krátkého filmu dnes rozhodla, že společnost uhradí loňský prodělek z budoucích zisků. “Loňskou ztrátu ovlivnila zejména tvorba opravných položek,” uvedl Benýšek.
Dodal, že společnost ITS Complex nyní chce posílit finanční stabilitu Krátkého filmu Praha. “V nejbližších dnech budou zaslány prostředky na účty zdravotních pojišťoven, kterým Krátký film Praha dluží,” podotkl.
Krátký film Praha točí veškeré filmové žánry, mezi které patří například dokumenty, výukové filmy, multimediální programy, hrané filmy či reklamy.
Společnost má rozsáhlý archiv, ve kterém jsou především slavné kreslené a loutkové filmy, stovky dokumentárních filmů a hrané snímky. Archív obsahuje více než 40 000 položek filmového materiálu a několik milionů metrů filmových týdeníků a zpravodajských periodik z let 1945 až 1990.
Dceřinou společností Krátkého filmu je akciová společnost Studia animovaného filmu, pod kterou spadají studio Bratři v triku, studio Jiřího Trnky, zvukové studio Atrium a filmové střižny.

×

Symbol W u pořadů ČT

Starší článek

PwC: Odvětví zábavy a médií je v nejlepším stavu od roku 2000

Novější článek

Podobné zprávy

Akce
Foto: Young Lions

Young Lions: Media ovládli Andrea Michel a Matěj Buďárek z Marketup

Jak sesbírat 200 tisíc nepoužívaných telefonů? Hledejte zlatý poklad v Praze, říká vítězný návrh kampaně kategorie Media v letošním ročníku soutěže Young Lions.
19. 4. 202119. 4. 2021
Lidé

Tescu bude v Česku šéfovat Katarína Navrátilová

Společnost Tesco výrazně posílila lokální středoevropské týmy včetně toho českého. Zároveň upravila strukturu vedení, která má být více flexibilní, aby…
19. 4. 202119. 4. 2021
Zprávy

Obrat e-shopů byl prvním kvartálu o 16 miliard korun vyšší než loni

Obrat českých e-shopů se podle analýzy společnosti Shoptet v letošním prvním kvartálu oproti loňskému zvýšil o 16 miliard korun. Zatímco v prvním čtvrtletí…
19. 4. 202119. 4. 2021
Marketing

Hornbach v kampani zdobí budovy, vraky, sloupy i „knihobudky“

Hobby market Hornbach v duchu claimu své letošní jarní kampaně „Zahrada může být kdekoliv“ oživuje zelení nudné křižovatky, vchody do metra i vraky aut. Za…
19. 4. 202119. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

DDB Prague posiluje kreativu a digitál
Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více