{{ post.post_title }}
{{ post.excerpt }}
Českou reklamní Agenturou roku 2004 se stala Euro RSCG Praha. Ta obhájila vítězství z předchozího ročníku. Vítěze šestého ročníku soutěže vyhlásil týdeník Strategie, který soutěž pořádá ve spolupráci s Asociací komunikačních agentur.
Zvítězí ta agentura, která v reklamním víceboji, mezi jehož disciplíny patří kreativní a efektivní soutěže, image v očích zadavatelů reklamy a ekonomická výkonnost, nasbírá nejvíce bodů, sdělil Pavel Černý za pořadatele.
Druhé místo získala agentura Mark/BBDO, třetí skončila Ogilvy & Mather. Nejvýraznější změnou proti loňskému hodnocení je podle Černého určitě třetí a pátá pozice pro Ogilvy & Mather, resp. McCann Erickson. Tyto dvě agentury se v minulém roce na žebříčku vůbec neobjevily, poznamenal.*