Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Firma Universal McCann snížila odhad výdajů na reklamu v USA

Redakce MAM30. 6. 2005

Výdaje na reklamu ve Spojených státech by se měly v letošním roce zvýšit o 5,7 procenta na 278,8 miliardy dolarů. Oznámila to firma Universal McCann, která tak zhoršila původní prognózu, ve které počítala s růstem o 6,4 procenta.
Odhad růstu internetové reklamy společnost zredukovala na zhruba 15 procent z původně předpokládaných 25 procent. Viceprezident pro prognostiku Robert Coen nicméně upozornil na obtížné srovnání s loňským rokem, kdy trh s reklamou v USA stoupl o 7,4 procenta díky olympijským hrám a prezidentským volbám.
V příštím roce by se měly výdaje na reklamu v USA zvýšit o 5,8 procenta na 290 miliard dolarů. Celosvětové výdaje by pak měly stoupnout o 5,7 procenta na 608 miliard USD. “V příštím roce se věci možná zlepší,” řekl Coen.
Firma Universal McCann je součástí přední světové skupiny reklamních agentur Interpublic Group. Její odhad pro letošní rok je navzdory zhoršení optimističtější než prognóza výzkumné společnosti TNS Media Intelligence, která počítá s nárůstem výdajů na reklamu v USA o pouhých 3,5 procenta.

×

Firmy: Omezení reklamy na ČT povede k jejímu zdražení

Starší článek

Českou reklamní Agenturou roku 2004 Euro RSCG Praha

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Bohumil Pospíšil

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více